Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget laptop lichte fotobewerking en indesign (700,00)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tun9
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-04-2021
Goedemorgen Tweakers,

Ik ben opzoek naar een budget laptop om wat te kunnen bijklussen als web/print designer. Voor mijn baas werk ik op een nieuwe macbook, maar dat hoeft voor mij niet zo. Voor ik meteen een state-of-the-art laptop aanschaf wil ik wat kleiner beginnen. Hopelijk is dit mogelijk.

Wat ga je met je laptop doen?
Geen voorkeur voor OS. Ik wil de laptop gebruiken voor Photoshop (geen zware bewerkingen), Indesign, Illustrator, tekstverwerking soms netflixen en niet om te gamen/3d animeren/videobewerking. De laptop is niet voor dagelijks werk gebruik, maar meer om thuis wat te kunnen bijklussen. Schermgrootte is ook niet van belang want ik heb een extern scherm. Een hele grote ssd is ook niet nodig, ik heb genoeg externe schijven.

Wat is je budget?
De absolute max is rond de 700 euro, maar hoe verder eronder hoe beter.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Waarschijnlijk sporadisch, het is geen beperkende factor.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Uit de laatste pricewatch leek: pricewatch: Lenovo IdeaPad 510-15ISK 80SR00KTMH wel interessant.

Alvast bedankt en prettige dag!

Alle reacties

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:22

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Keuze genoeg: categorie: Laptops

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-11 19:53

vectormatic

Warlock of the doorlock

Heb je daadwerkelijk een laptop nodig? Als het ding bedoelt is om bij te klussen en je daar altijd een extern scherm en externe schijven voor gaat gebruiken is ie zoiezo niet erg verplaatsbaar in die rol

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• Tun9
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-04-2021
@DeMwoan Dankje voor je reactie, pricewatch: HP 15-bs190nd deze heb ik gevonden en lijkt mij interessant.

@vectormatic Als ik naar een bijvoorbeeld vergadering moet is het wel makkelijk om iets mee te kunnen nemen.