Diefstal iphone

Pagina: 1
Acties:
  • 452 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...de telefoon van mijn dochter is gestolen. Nu vraag ik me af. De telefoon is vergrendeld met een pincode. Hoe komen de dieven daar omheen? Simkaart vervangen voldoende of wat dan ook?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 16:28
Als ze de pincode weten! Als je je iCloud account erop hebt staan kunnen ze er weinig mee aangezien ze find my phone uit moeten zetten geloof ik. Kan je de telefoon daar toevallig niet zien? op iCloud inloggen en dan de iphone vinden. (werkt alleen als je je icloud account erin hebt staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd dit betreft een iPhone, schopje van OSP naar IOS.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:43

Hupske

AFCA

Krijg altijd een nare bijsmaak van dit soort topics. iPhone gestolen, vandaag geregistreerd, en de vraag hoe iets om te omzeilen??

Je vraag zal toch moeten zijn hoe je ervoor kan zorgen dat je je mobiel weer terugvind en hoe je ervoor kan zorgen dat ze er niks meer aan hebben.

Dus ga naar iCloud.com. Log in met betreffende Apple ID, ga naar zoek mijn iPhone en succes!

Of bel Apple of ga naar dichtstbijzijnde APR.

Niet vergeten. Doe aangifte.

[ Voor 23% gewijzigd door Hupske op 05-04-2018 10:55 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Tips en instructies hoe (dieven) een beveilig kan worden omzeild gaan we hier niet geven (zie ook Het algemeen beleid #verbodenhacken).

Apple zelf heeft een mooi support artikel met instructies: Als een iPhone, iPad of iPod touch is zoekgeraakt of is gestolen. Voor de rest zoals Hupske al zegt; doe aangifte.

Aangezien er voor de rest weinig discussiewaarde aan dit topic hangt gaat deze op slot. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door om te weten wat we van je verwachten.

[ Voor 25% gewijzigd door Daedalus op 05-04-2018 11:08 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.