Spam van groupdeal.nl op facebook-specifiek mailadres

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:41
Ik krijg net in mijn mail een (spam)mail van groupdeal.nl wat gestuurd is naar een adres wat ik alleen voor facebook gebruik (facebook@...).

Ik heb gisteren (blijkbaar, zie ik nu) een welkomstmailtje van ze gekregen (Leuk dat je hebt deelgenomen aan een winactie bla bla bla, je ontvangt dagelijks leuke deals enzo) en nu krijg ik een mail met allemaal aanbiedingen met weet ik wat voor crap er allemaal in staat.

Het 'mooie' is dat ik mij hier nooit voor aangemeld heb of op hun site ben geweest. Ik gebruik facebook ook niet om op andere plekken in te loggen en op facebook zelf kom ik sowieso praktisch nooit meer, laat staan dat ik daar ergens op een knop gedrukt zou hebben om aan een actie mee te doen.

De welkomstmail is gisteren om 10:40 verstuurd en ik heb gisteren vóór 12:00 niet achter een apparaat gezeten waarop ik met facebook verbonden was.

Zijn er meer mensen die (ineens) mails van groupdeal.nl hebben ontvangen of ben ik de enigste mazzelaar?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorp13
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-05 12:00
Ah! Dat zou verklaren waarom ik ineens mail van deze stakkers ontvang... Kunnen we dit samen aanbrengen bij een instantie? Volgens mij moet dit soort mailing altijd opt-in zijn in Nederland.

Eerste mail ontvangen op 6 april. Krijg nu om de dag een mail en heb me zojuist afgemeld (geen bevestiging ontvangen). Ben benieuwd of hun opt-out ueberhaupt werkt.

[ Voor 30% gewijzigd door victorp13 op 11-04-2018 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:22
victorp13 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:48:
Ah! Dat zou verklaren waarom ik ineens mail van deze stakkers ontvang... Kunnen we dit samen aanbrengen bij een instantie? Volgens mij moet dit soort mailing altijd opt-in zijn in Nederland.

Eerste mail ontvangen op 6 april. Krijg nu om de dag een mail en heb me zojuist afgemeld (geen bevestiging ontvangen). Ben benieuwd of hun opt-out ueberhaupt werkt.
https://www.reclamecode.nl/consument/default.asp?paginaID=0

Dat kan hier.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:22
De ACM kan niet iedere klacht individueel oppakken. In het belang van eventueel onderzoek kan de ACM geen uitspraken doen over op te starten of lopende onderzoeken.
Twee opties dus: ACM voor breder onderzoek, reclame code omdat die elke klacht individueel behandelen en bij de verzender neerleggen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:52
Kijk hier voor de grap eens:
https://www.facebook.com/...roduct=ad_settings_screen

En dan "Advertisers you've interacted with"

"These advertisers are running ads using a contact list they uploaded that includes contact info you shared with them or with one of their data partners."

Staat het daar tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:41
@Pred Geen idee, ik blijf het loading icoontje zien. Alle andere tabjes op die pagina renderen wel gewoon content
Pagina: 1