Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 16:50
Ik heb mijn scherm vervangen mbv een YouTube filmpje. Ging prima alleen heb ik geen geluid meer op mijn telefoon.... Ik ben bang dat ik wat gesloopt heb. Als ik bel of gebeld word dan hoort degene mij wel goed en ik degene ook. Wat kan het zijn en wat kan een oplossing zijn?

Mijn geluid staat wel aan 😉

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Beste antwoord (via rens-br op 24-04-2018 10:18)

• ..Christiaan..
Telefoon (met filmpje op Youtube) weer ff uit elkaar gehaald. Alle stekkertjes zitten zoals het hoort. Als ik Google op mijn probleem dan denk ik toch dat er ergens een connector beschadigd is...... met schuurpapiertje connectors wat geschuurd (tip op youtube) maar er gebeurt niks. Denk dat ik het maar moet accepteren dat ik geen geluid meer heb. Bellen en gebeld worden kan gelukkig nog. Rest valt mee te leven :).
Aan de andere kant.....voor < € 150,- heb ik een nieuwe :)
Xiaomi blijft toch wel mijn favoriete merk

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als eerste zou ik de telefoon weer open maken en kijken of alle stekkertjes/connectoren (goed) vast zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 14:31
Je hebt geen geluid bij het bellen maar wel bij het luisteren van muziek?

Zo ja, denk ik dat je vergeten bent de belluidspreker over te zetten, die zit in het frame v/h scherm.

Ik heb zelf het scherm van een Redmi Note 4 vaker vervangen en had de eerste keer ook deze fout gemaakt :D

Edit: jij hebt juist weer andersom volgens mij :/ Niet goed gelezen :/

[ Voor 11% gewijzigd door Josefien op 05-04-2018 08:52 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
Telefoon (met filmpje op Youtube) weer ff uit elkaar gehaald. Alle stekkertjes zitten zoals het hoort. Als ik Google op mijn probleem dan denk ik toch dat er ergens een connector beschadigd is...... met schuurpapiertje connectors wat geschuurd (tip op youtube) maar er gebeurt niks. Denk dat ik het maar moet accepteren dat ik geen geluid meer heb. Bellen en gebeld worden kan gelukkig nog. Rest valt mee te leven :).
Aan de andere kant.....voor < € 150,- heb ik een nieuwe :)
Xiaomi blijft toch wel mijn favoriete merk