Beste tweakers, ik heb een vraag. Ik heb sinds vrijdag mijn nieuwe philips fidelio x2 binnen. Ze klinken echt super maar ik twijfel of ik dit nog beter kan krijgen. Ik gebruik op dit moment een astro mixamp uit 2013 en het geluid klinkt naar mijn idee erg goed. Nu twijfel ik om mijn astro mixamp te verkopen om wellicht nog beter geluid te krijgen.
Ik zoek een?
Amp/dac
Wat is je budget?
Tot 100 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil muziek luisteren en gamen met de koptelefoon. Kan ik bij een amp/dac ook bijvoorbeeld razer surround gebruiken? Of kan ik bijvoorbeeld beter een amp/dac kopen met 7.1 surround build in?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb veel gelezen over de Fiio e10k. Dit lijkt een goede amp te zijn voor mijn koptelefoon? Ook de Fulla 2 lijkt goed te zijn maar kan niet echt iets vinden over waar ik deze kan kopen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Toen ik de koptelefoon aansloot op mijn moederbord vond ik het geluid heel blikkerig (ASRock AB350 Pro4), kan ik hier misschien nog voordelen uithalen? Kan ik veel voordeel halen uit een betere amp/dac dan mijn mixamp of moederbord? Als het resultaat vrijwel niks is dan ga ik liever geen geld investeren.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Edit: ik lees nu ook heel wat over de Audioquest DragonFly Black is dit misschien een nog betere optie?
Ik zoek een?
Amp/dac
Wat is je budget?
Tot 100 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil muziek luisteren en gamen met de koptelefoon. Kan ik bij een amp/dac ook bijvoorbeeld razer surround gebruiken? Of kan ik bijvoorbeeld beter een amp/dac kopen met 7.1 surround build in?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb veel gelezen over de Fiio e10k. Dit lijkt een goede amp te zijn voor mijn koptelefoon? Ook de Fulla 2 lijkt goed te zijn maar kan niet echt iets vinden over waar ik deze kan kopen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Toen ik de koptelefoon aansloot op mijn moederbord vond ik het geluid heel blikkerig (ASRock AB350 Pro4), kan ik hier misschien nog voordelen uithalen? Kan ik veel voordeel halen uit een betere amp/dac dan mijn mixamp of moederbord? Als het resultaat vrijwel niks is dan ga ik liever geen geld investeren.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Edit: ik lees nu ook heel wat over de Audioquest DragonFly Black is dit misschien een nog betere optie?
[ Voor 3% gewijzigd door Hugo! op 05-04-2018 12:55 ]