Mijn vraag
Ik deploy Laravel sites op de volgende manier:
Het eerste site bezoek resulteert in een 500 error ( mod_fcgid: stderr: PHP Warning: Unknown: failed to open stream: No such file or directory in Unknown on line 0 )
Daarna krijg ik zo ongeveer 30 tot 60 seconden een "No input file specified." melding.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Web/Virtualmin als Control panel
Ubuntu en CentOS 7 als server (op beide hetzelfde probleem).
Apache 2/PHP 7
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik vermoed dat het iets met caching heeft te maken, maar ik doe liever geen Apache stop/start op productie. Mogelijk is een reload van Apache een optie maar de deployment gaat via de user van het domein en om nou die user sudo rechten te geven zodat ie een Apache reload kan doen vind ik ook weer wat teveel van het goede.
Ik deploy Laravel sites op de volgende manier:
- oude_laravel_build -> symlink naar public_html
- Breng oude build down met "artisan down"
- Plaats nieuwe build en draai composer install
- Verwijder Cache en maak nieuwe aan
- Verwijder de symlink naar de oude build
- Maak symlink aan naar nieuwe build
Het eerste site bezoek resulteert in een 500 error ( mod_fcgid: stderr: PHP Warning: Unknown: failed to open stream: No such file or directory in Unknown on line 0 )
Daarna krijg ik zo ongeveer 30 tot 60 seconden een "No input file specified." melding.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Web/Virtualmin als Control panel
Ubuntu en CentOS 7 als server (op beide hetzelfde probleem).
Apache 2/PHP 7
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik vermoed dat het iets met caching heeft te maken, maar ik doe liever geen Apache stop/start op productie. Mogelijk is een reload van Apache een optie maar de deployment gaat via de user van het domein en om nou die user sudo rechten te geven zodat ie een Apache reload kan doen vind ik ook weer wat teveel van het goede.