2 videokaarten tegelijkertijd laten werken?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1059763

Topicstarter
Goedenavond allemaal,

Ik heb een tweetal Philips 24" schermen extra besteld (had er al 1) daar het voor mijn werk (zakelijk gebruik) handiger is om op meerdere schermen tegelijkertijd te werken dan continu te moeten switchen tussen programma's.

Nu heeft mijn desktop, Acer aspire TC-780 maar slechts 2 HDMI poorten. Nu is mijn vraag of ik op het vrije slot van mijn desktop een tweede videokaart, MSI GeForce GT 710 2GB, kan bij prikken zodat ik alsnog 3 HDMI poorten heb. En kan ik deze tegelijk laten werken?

Helaas had ik me er op verkeken en heeft de desktop geen VGA aansluiting, was voor het derde scherm geen probleem geweest namelijk.

Met vriendelijke groet,
Dylan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:19
Er zit al een videokaart in? Want als dat zo is kan je hem ook aansluiten op het moederbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1059763

Topicstarter
418O2 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 20:20:
Er zit al een videokaart in? Want als dat zo is kan je hem ook aansluiten op het moederbord
Het is een standaard desktop met 2 poorten, volgens de vrienden van de cool blauwe webwinkel, zit er dus al één in, maar dit is gewoon af fabriek....
Kan ik hem dan alsnog met een video kaart uitbreiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:19
Anoniem: 1059763 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 21:02:
[...]

Het is een standaard desktop met 2 poorten, volgens de vrienden van de cool blauwe webwinkel, zit er dus al één in, maar dit is gewoon af fabriek....
Kan ik hem dan alsnog met een video kaart uitbreiden?
Kan je een foto van de achterkant posten of een link?

Ik zag namelijk op dit typenr een variant met videokaart. Je cpu heeft ook een interne videokaart die je ook zou kunnen gebruiken.

Je mag overigens gewoon bedrijfsnamen noemen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Die acer heeft een onboard hdmi poort, die kun je dus ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

De vraag is alleen of je in het bios kunt aangeven dat beiden tegelijk moeten werken, of dat de keuze slechts een van beiden is. In het laatste geval heb je er alsnog niks aan.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1