Grabit cache enorm vol

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timster82
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-09 14:39
Hoi,

Ik gebruik Grabit om 4K binnen te halen. Nu haal ik wat grotere 4K bestanden binnen en dan vult hij mijn cache met enorm veel en grote bestanden. Dit resulteert in dat mijn harde schijf van 1TB al bij 1 4K film helemaal vol zit. Dit heb ik alleen met bestanden van 40 gig of meer. Ik moet dan mijn cache legen, maar dat is enorm veel werk omdat hij dan bijna 1TB moet wissen. Hij zet de hele cache vol met temp files.Hebben meer mensen hier last van?

Gr. Tim

[ Voor 4% gewijzigd door timster82 op 04-04-2018 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timster82
Niemand? Ik heb net al weer 87000 files weg moeten gooien in de cache. Bijna 700 gig terwijl ik een bestand download van 30 gig. Heb Grabit al opnieuw geïnstalleerd maar mag niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gebruik dan iets anders dan Grabit. Al eens gekeken naar https://www.altbinz.net/ ?
Gratis versie van de site, doe af en toe een kleine donatie doen en je kunt de updates via het forum binnenhalen.

Alternatieve newsreaders als nzbget, sabnzb, newsleecher en dergelijke kunnen natuurlijk ook. Zo ingewikkeld is een news client natuurlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timster82
Klopt helemaal. Grabit is alleen altijd heel erg prettig. Zal eens naar een andere kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Kwenie hoor, als ik google op "grabit temp files" zie ik verschillende oplossingen staan met "solved" in de titel.
Waarom werkt dit voor jou niet?
Besides: heeft grabit geen log file of kun je die aanzetten? Misschien staat er wel iets zinnigs in

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dingens679
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-02 08:46
FF hier een sleutel opvragen instellen en vergeet grabit

https://www.newsbin.com/redditor_freekey.php
Pagina: 1