Regiovrije DVD of Blu-ray speler voor ouders

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:27
Ik zoek een?
Een eenvoudige DVD of Blu-ray speler voor mijn ouders. Moet een HDMI aansluiting hebben en verder eigenlijk weinig eisen qua apps, netwerk of dat soort features. Hoe simpeler des te beter :-)

Wat is je budget?
Onder de 150 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aansluiten op een HD Tv om voornamelijk DVD's te gaan kijken. Apparaat moet wel al native regiovrij zijn (of eenvoudig regiovrij te maken zijn) voor in ieder geval de DVD playback.

Wat heb je zelf al gevonden?
Hoop webshops die hardwarematige regio hacks leveren, maar vooral op duurdere apparaten. Verder zelf al jaren geen DVD/video 2000 of dergelijke andere apparatuur, dus beetje buiten de comfort zone.

_/-\o_ voor goede tips!

[ Voor 15% gewijzigd door leto001 op 04-04-2018 17:31 ]

Beste antwoord (via leto001 op 04-04-2018 22:27)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:26
Een kleine selectie. Daarnaast kun je op Videohelp.com een hele lijst vinden met regio codes. Wat je namelijk zoekt is niet regio-vrij, maar regio 0.

Overigens ben ik wel heel benieuwd waarom het per se een regio 0 apparaat moet zijn?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:26
Een kleine selectie. Daarnaast kun je op Videohelp.com een hele lijst vinden met regio codes. Wat je namelijk zoekt is niet regio-vrij, maar regio 0.

Overigens ben ik wel heel benieuwd waarom het per se een regio 0 apparaat moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:27
alex3305 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:41:

Dank voor de links en tip, zoals ik al zei : ben een echte noob op gebied DVD. Mijn ouders hebben een tijd gereisd en hebben in die tijd op verschillende plekken DVD's gekocht (en hadden daar altijd een DVD speler uit die regio). Reizen is nu klaar, dus zijn ze terug in NL, met een stapel verschillende regio code DVD's. Ze willen die allemaal kunnen kijken op 1 speler :-)