Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koentich
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-05 12:34
Mijn vraag:
Wanneer ik een film selecteer krijg ik het 'Media-info' menu te zien. Daarin zitten een heleboel opties. Is het mogelijk om deze te verwijderen? Eigenlijk wil ik alleen de opties overhouden met de groene blokjes ervoor. Eventueel is aanklikken --> plot --> afspelen ook prima.
Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/nnpZnH
Voor de rest ben ik tevreden over deze skin.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Kodi Krypton 17.6 | LibreElec 8.2.1 | Skin Nebula

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Via het menu proberen te verwijderen. In de Titan Skin die ik hiervoor gebruikte zit namelijk een optie: Mediabibliotheek weergaven --> Videoinformatie --> "Selecteer welke knoppen te laten zien in video info"
Helaas is die blijkbaar in de Nebula skin niet beschikbaar. Daarnaast heb ik geprobeerd om de xml file te vinden waarin deze knoppen gedefinieerd zijn maar dat is tot op heden nog nergens op uitgelopen.
Google en Kodi-fora doorspitten heeft ook nog niets opgeleverd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koentich
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-05 12:34
Gevonden! Mooie update vandaag binnen. _/-\o_ Nebula 5.50. Nog keer de xml's doorgespit. Nu heel snel gevonden. Het zit in de volgende file: .kodi/addons/skin.nebula/1080i/DialogVideoInfo.xml
<control type="togglebutton" id="9013">
<visible>!String.IsEmpty(ListItem.Plot)</visible>
<description>Plot</description>
<include>LeftMenuButton</include>
<label>$LOCALIZE[207]</label>
<onclick>Control.SetFocus(6060)</onclick>
<onright>Control.SetFocus(6060)</onright>
</control>
Dus in commentaar zetten en klaar! :)

Het enige probleem van deze update is dat er op het homescherm nu weer een KODI label staat, maar die wordt niet meer in Home.xml gedefinieerd. Als iemand weet hoe die weggehaald moet worden, heel graag.

Kun je jezelf als antwoord markeren?