Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt graag boven gemiddelde game pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al wat zelf gekocht, om mijn oude systeem te upgraden. Alleen is mijn moederbord overleden, ik laat hier iemand anders naar kijken. in de tussentijd heb ik een 2e pc nodig. Vandaar dat ik dit topic start. Ik moet nu dus een processor, RAM, moederbord en een processor koeler erbij kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb de volgende nieuw gekocht dus deze moeten mee in de nieuwe PC:
pricewatch: Asus ROG Swift PG27VQ Zwart
pricewatch: Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming
pricewatch: Corsair RM650x Zwart
pricewatch: Crucial BX100 250GB <--- uit mijn oude systeem, gaat ook graag mee naar het nieuwe systeem.
pricewatch: WD Green WD10EAVS, 1TB <--- ook uit mijn oude systeem, ook graag mee!
pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB <--- eveneens ook uit mijn oude systeem, ook graag mee naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals hierboven vermeldt heb ik het een en ander al nieuw gekocht, het lijkt mij dat een GTX 1070 ti voor mij meer dan genoeg is. Ik ben niet van plan om in de nabije toekomst met een VR te spelen of 4k gaming.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb het een en ander voor een nieuwe PC bij elkaar gezet, ik ben tevreden met een i7 intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alles moet passen, en op een makkelijke manier erin kunnen.
Ga je overklokken?
Nee.
Lijstje van wat ik in gedachte had
pricewatch: Intel Core i7-8700K Boxed
pricewatch: MSI Z370-A PRO
pricewatch: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Wit
pricewatch: Cooler Master Hyper 212 EVO
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
Wat verwacht je van ons?
Het zou heel fijn zijn dat er mensen meekijken of het allemaal goed is wat ik doe. Of er misschien betere alternatieven zijn voor het moederbord, ram geheugen, processor en processor koeling. Ik hoef geen waterkoeling te hebben voor mijn processor.
Een aansluitende vraag, ik heb nu helaas niet de mogelijkheid om mijn SSD en HDD schijven te formatteren of om de oude software te kunnen verwijderen. Dus er staat software op van mijn oude videokaart, processor en moederbord. Als ik deze hardeschijven meeneem naar de nieuwe PC, zou dit voor problemen kunnen zorgen?
Bedankt voor het lezen en de toekomstige hulp!
Het wordt graag boven gemiddelde game pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al wat zelf gekocht, om mijn oude systeem te upgraden. Alleen is mijn moederbord overleden, ik laat hier iemand anders naar kijken. in de tussentijd heb ik een 2e pc nodig. Vandaar dat ik dit topic start. Ik moet nu dus een processor, RAM, moederbord en een processor koeler erbij kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb de volgende nieuw gekocht dus deze moeten mee in de nieuwe PC:
pricewatch: Asus ROG Swift PG27VQ Zwart
pricewatch: Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming
pricewatch: Corsair RM650x Zwart
pricewatch: Crucial BX100 250GB <--- uit mijn oude systeem, gaat ook graag mee naar het nieuwe systeem.
pricewatch: WD Green WD10EAVS, 1TB <--- ook uit mijn oude systeem, ook graag mee!
pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB <--- eveneens ook uit mijn oude systeem, ook graag mee naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals hierboven vermeldt heb ik het een en ander al nieuw gekocht, het lijkt mij dat een GTX 1070 ti voor mij meer dan genoeg is. Ik ben niet van plan om in de nabije toekomst met een VR te spelen of 4k gaming.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb het een en ander voor een nieuwe PC bij elkaar gezet, ik ben tevreden met een i7 intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alles moet passen, en op een makkelijke manier erin kunnen.
Ga je overklokken?
Nee.
Lijstje van wat ik in gedachte had
pricewatch: Intel Core i7-8700K Boxed
pricewatch: MSI Z370-A PRO
pricewatch: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Wit
pricewatch: Cooler Master Hyper 212 EVO
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
Wat verwacht je van ons?
Het zou heel fijn zijn dat er mensen meekijken of het allemaal goed is wat ik doe. Of er misschien betere alternatieven zijn voor het moederbord, ram geheugen, processor en processor koeling. Ik hoef geen waterkoeling te hebben voor mijn processor.
Een aansluitende vraag, ik heb nu helaas niet de mogelijkheid om mijn SSD en HDD schijven te formatteren of om de oude software te kunnen verwijderen. Dus er staat software op van mijn oude videokaart, processor en moederbord. Als ik deze hardeschijven meeneem naar de nieuwe PC, zou dit voor problemen kunnen zorgen?
Bedankt voor het lezen en de toekomstige hulp!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2018 17:54 ]