[Facebook] Beperken wat op tijdlijn wordt getoond

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:52

Thompson

Beeromaniac

Topicstarter
Al tijden krijgen ik telkens meer berichten te zien als "Persoon X heeft gereageerd op dit bericht"

Nu zijn dat 9/10x complete onzin berichten/filmpjes die ik absoluut niet interessant vind. Wat ik wil zien op facebook is dingen die mensen echt bewust plaatsen/delen (vakantiefoto's, interessante nieuwtjes, evenementen e.d.)

Als ik ga zoeken hierop kom ik eigenlijk vooral mensen tegen die zich hier ook aan storen, maar geen oplossing.

Is hier überhaupt een oplossing/instelling voor?

Beeromaniac

Beste antwoord (via Thompson op 06-04-2018 12:46)

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:44

JJ93

Error 418

Facebook Purity of Social Fixer misschien een optie?
Vanuit Facebook zelf kan je het in ieder geval niet filteren, want het hele idee is om je zo lang mogelijk op Facebook te laten scrollen door alle onzin...

[ Voor 71% gewijzigd door JJ93 op 05-04-2018 16:46 . Reden: Tweede optie ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:55
Ja je kan mensen "ontvolgen" dan krijg je alleen helemaal niks meer te zien.. als je alleen hun vakantie fotos wil zien moet je vragen of ze alleen die willen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Topicstarter
Tiagoo schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:56:
Ja je kan mensen "ontvolgen" dan krijg je alleen helemaal niks meer te zien.. als je alleen hun vakantie fotos wil zien moet je vragen of ze alleen die willen plaatsen?
Dat is inderdaad net een stap te ver. Het gaat me puur om die onzinberichten waar mensen 9/10x enkel iemand in taggen, dat hoef ik helemaal niet te zien.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:55
Thompson schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:59:
[...]

Dat is inderdaad net een stap te ver. Het gaat me puur om die onzinberichten waar mensen 9/10x enkel iemand in taggen, dat hoef ik helemaal niet te zien.
Dan zou je eventueel de pagina's waarin hun reageren of taggen kunnen blokkeren?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:44

JJ93

Error 418

Vanuit Facebook zelf kan je het in ieder geval niet filteren, want het hele idee is om je zo lang mogelijk op Facebook te laten scrollen door alle onzin...

[ Voor 71% gewijzigd door JJ93 op 05-04-2018 16:46 . Reden: Tweede optie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Topicstarter
JJ93 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 16:44:
Facebook Purity lijkt precies te kunnen waar ik naar op zoek ben, mijn dank is groot _/-\o_
Het is even een beetje puzzelen met wat ik allemaal wil blokkeren maar het lijkt prima te werken.

Beeromaniac

Pagina: 1