[Xbox one & Ps4] Tera

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:02

Tera voor de Xbox One & Playstation 4

Tera is eindelijk uitgekomen op de Xbox one en Playstation 4, Dit ook nog eens GRATIS ! Dit topic is bedoeld om Tera te bespreken op zowel de Xbox One als de Playstation 4. Als je vragen hebt geef dan even duidelijk aan welke console je zelf hebt om ondersteuning makkelijker te maken.

Tera gratis downloaden

Xbox one:
Je kunt Tera gratis downloaden in de Xbox Store.

Playstation:
Je kunt Tera gratis downloaden in de Playstation Store.

Gameplay beelden

Tera - Het verhaal

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Xbox one spelers

Wil jij erbij staan? Stuur mij dan een PM

Playstation 4 spelers

Wil jij erbij staan? Stuur mij dan een PM

Amoebe
Frank_MVV

[ Voor 62% gewijzigd door roel17 op 04-04-2018 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Gereserveerd voor toekomstige updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ga deze wel even proberen van de week denk ik. Anders van het weekend. Hopelijk langer boeiend voor mij dan Neverwinter. Al is dit natuurlijk weer een anders slag MMO.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roel17
Geteisem schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:28:
Ga deze wel even proberen van de week denk ik. Anders van het weekend. Hopelijk langer boeiend voor mij dan Neverwinter. Al is dit natuurlijk weer een anders slag MMO.
Heb je een Ps4 of Xbox? Anders kan ik hem bij de lijst zetten als je dat eventueel wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 20:19
Uiteraard ga ik deze ook proberen. Speel Neverwinter nog geregeld maar op het eerste oog lijkt mij deze veel leuker om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

roel17 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:32:
[...]

Heb je een Ps4 of Xbox? Anders kan ik hem bij de lijst zetten als je dat eventueel wilt :)
Ps4 zet mij er maar bij. PSN = Amoebe d:)b

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Ik ben momenteel level 34 welk level zijn jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Level 1, ik moet nog beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
is het een beetje speelbaar solo? of is het echt een must om teamed play te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Geen idee ga van de week een poging wagen. Eerst downloaden die hap.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:05
Leuk, heb het een tijdje op de PC gespeeld. Ik ga het vandaag eens installeren op de Xbox One en kijken of het speelbaar is op de console. Als iemand samen wilt gamen stuur maar even een PM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
roel17 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:31:
Ik ben momenteel level 34 welk level zijn jullie?
Op welke server speel je? Of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Dik 45 GB aan het binnenslurpen momenteel. Aardig formaat hopelijk is de kwaliteit net zo groot(s). :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Geteisem schreef op woensdag 4 april 2018 @ 19:39:
Dik 45 GB aan het binnenslurpen momenteel. Aardig formaat hopelijk is de kwaliteit net zo groot(s). :9
Ja dat duurde wel een uurtje om binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

boemmie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:10:
is het een beetje speelbaar solo? of is het echt een must om teamed play te doen?
90% is vrij makkelijk solo te doen, zeker met de gear die je tussendoor krijgt. Enkel de BAM's kunnen wat pittig zijn, maar afhankelijk van je class ook die goed te doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Audiowaste schreef op woensdag 4 april 2018 @ 18:20:
[...]

Op welke server speel je? Of maakt dat niet uit?
Ik speel op de Karascha server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Audiowaste schreef op woensdag 4 april 2018 @ 19:56:
[...]

Ja dat duurde wel een uurtje om binnen te halen.
Not funny. ;(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
bam's? was da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
BAM = Big Ass Monster :) soort mini bosses :P

Zet me maar bij PS4 > caatch

Veel gespeeld op de pc vooral in het begin na release.
End game dungeons waren leuk met een vast groepje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:00
Ook begonnen met deze game, heb TERA vooral op de PC gespeeld bij release (+ een jaar) begonnen als warrior en later een Lancer.

Op de PS4 was begonnen als slayer en heb nu een brawler gemaakt. Wil toch iets meer in tanking blijven denk ik dus brawler leek me wel vet als een nieuwe tank class.

Ik las meerdere reports dat het krijgen van throphys bij 60 niet meer lijkt te werken, maar dit was van 3 dagen geleden dus misschien al gehotfixed maar zo zeker aanraden mocht je grinden van de platinum throphy even na te kijken hoe of wat.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Gisteren voor het eerst even gespeeld tot level 10+/-. Maar ik ben nog niet razend enthousiast. Maar goed misschien ben ik gewoon MMO moe. Van het weekend waag ik wellicht nog een poging.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Geteisem schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 11:21:
Gisteren voor het eerst even gespeeld tot level 10+/-. Maar ik ben nog niet razend enthousiast. Maar goed misschien ben ik gewoon MMO moe. Van het weekend waag ik wellicht nog een poging.
Ik heb alleen woensdagavond heel even gespeeld, maar ben zelf ook nog niet heel enthousiast. Gisteren wel nog met plezier Neverwinter gespeeld. Misschien moet ik gewoon nog wennen aan Tera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Nou gister even gespeeld, eerste wat me opviel is dat de introductie al anders is en de graphics kwaliteit van de filmpjes zijn nou niet echt bepaald erop vooruit gegaan. Steden laggen op een PS4 Pro ook als je in FullHD draait. Er zitten wel wat sliders in die ongetwijfeld zouden helpen maar om even heel eerlijk te zijn. Dit hoort gewoon vloeiend te draaien, op de PC had ik er ook geen last van. Zelfs op een 2600K met een gtx580 draaide dit goed. Ik weet vrijwel zeker dat een PS4/PS4 Pro sterker is dan dat

Er moet zeker nog even gesleuteld worden aan de game, na al dat negatieve denk ik wel dat Tera een goede plek op de consoles in kan nemen. Op de PC was het ook prima speelbaar op een controller (indien je hiermee vanaf level 1 al speelde en er aan wend tijdens het levellen) en nu met de versimpelde versie voor de console is het nog veel makkelijker om op te pakken.

Ik geef ze nog even wat tijd, ondertussen level ik wat maar ik vind het zeer vermakelijk op de kleine dingetjes na. Ik hoop echt dat ze het kunnen fixxen omdat ik van de pc weet dat na 50 of 60 je naar een nieuw gebied gaat dat eigenlijk nog een heel stuk mooier is, maar zoals het nu loopt zie ik daar alleen maar een lagfest uit voort bestaan.

EDIT: of ben ik de enige die deze problemen heeft en is er iets mis met mijn PS4?

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 06-04-2018 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:30
Ik las in ieder geval dat boostmode uitschakelen juist kan helpen betreft lag op de Pro. Ik ga het straks zelf ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Lvl 65 op ps4 server skulregnath ign: Lexxor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:05
Het spel is in ieder geval niet te spelen zo. In een sessie van 45 min op de Xbox One al 2 freezes mee gemaakt en zelfs een paar keer uit de server gegooid. En daarnaast ook nog constant lag bij combat.

Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ik speel op de PS4 Pro maar heb nog geen problemen ervaren. Maar goed wellicht andere X Box users hier.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Is het spel beetje populair op de ps4 ? vraag me altijd af of zulke games lang stand houden op de console. zit wel te twijfelen of ik het zal gaan spelen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Daradius schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:14:
Is het spel beetje populair op de ps4 ? vraag me altijd af of zulke games lang stand houden op de console. zit wel te twijfelen of ik het zal gaan spelen of niet.
Naar mijn idee houden Free2Play games juist veel langer stand op de console dan op de PC. Zover zijn er wel wat F2P games maar niet bijzonder veel op de consoles zoals er tig op de PC zijn. Maar een F2P houd ook alleen maar stand met content, een F2P uitbrengen zou niet het einde moeten zijn van de game, om het interessant te houden moeten er ook regelmatig updates komen. Nu zit Tera gelukkig bij Bluehole Studios voor de consoles (zowel EU/US) en niet bij Gameforge (zoals Tera EU op de PC, waar eerst nog even 5 talen erin gepatched moeten worden en alles super lang duurt).

Ik heb alleen echter niet meer gespeeld maar de stad zag er redelijk bevolkt uit. Ik verwacht eigenlijk alleen maar meer spelers als de game lang bestaat met snelle patches, helaas speel ik daar nu nog te kort voor om over te oordelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 09-04-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Daradius schreef op maandag 9 april 2018 @ 13:14:
Waarom niet het is gratis immers. Bevalt t je niet stop je. Ik heb Tera pas een keer gespeeld op de PS4 nu. Teveel bezig met andere dingen. Gamen schiet er een beetje bij in de laatste weken.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 18:50
xbox one x speler hier,maar jemig wat een lagg. net level 11 en net in veleika aangekomen, maar dat is echt erg. ligt dat nu aan mij of is dit bij iedereen zo?

vond tera op de pc leuk om te spelen, maar als de lagg niet verbeterd blijf ik lekker bij neverwinter.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de laggyness is echt in dat deel ... voor de rest is het niet zo erg, zoek gewoon een andere channel als je niet streeft om de dungeons te doen ofzo anders ben je wel een tijdje aan het wachten haha

ook wou ik toch even stiekem de nieuwe website delen (als dat niet erg is) voor tera spelers op de ps4

www.ps4tera.com

is nog niet open maar wel later deze avond of morgen er is veel werk te doen nog maar de rest komt later als extra toevoeging.

hoppelijk kunnen we er iets moois van maken!

veel game plezier. ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2018 17:39 . Reden: no reason ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik ben dit weekend samen met dochter begonnen en we genieten echt van deze game. Ja het lagt enorm in de grote stad, maar voor de rest vermaken we ons prima. Zij speelt de Lancer en ik ben voor de Hunter gegaan. We zijn nu level 19 of 20 (te mooi weer geweest om heel veel te spelen). Maar voor iedereen die Tera op de PC links heeft laten liggen, is dit toch zeker het proberen waard :).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Na zoveel maanden niet gamen deze weer eens opgestart op de PS4 Pro. Maar die lag is echt absurd. Is gewoon niet speelbaar zo.

www.gevoeligeplaten.nl

Pagina: 1