SSD in Lenovo Ideapad i3

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsn1979
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-09 20:59
Ik heb een Lenovo Ideapad met een 500gb 5400tpm harddrive, 8gb ram en een dualcore i3 cpu.
Nu wil ik graag wat langer met de accu doen en wat sneller werken, en had daarbij bedacht om een 240gb SSD te monteren.

Kan ik elke willekeurige 2.5" SSD monteren, of zijn er dingen om rekening mee te houden voor wat betreft piekvermogen en of snelheid. (Laptop heeft geen M2 slot helaas)?

En hoe zet ik Windows 10 correct over, ik heb Windows 10 home gelicenceerd bij de machine gekregen, maar heb geen key. Gezien de bloatware out-of-the-box wil ik de herstelpartitie niet gebruiken en een schone windows 10 installeren, kan dat?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Naar mijn weten kan menig SSD er gewoon in, heb ze vaker in het verleden bij Lenovo's vervangen, nooit problemen gehad. Hieronder een video hoe je hem vervangt:

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Vaak zit bij laptops de licentiecode in het bios. Na installatie wordt Windows automatisch geactiveerd.