Toon posts:

Problemen Dual Head.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen een WinFast Geforce2 MX Dual Head Pro kaart van Leadtek.

Hiernaast gebruik ik Win2K als besturings systeem, maar nu het probleem, als ik de tweede monitor aansluit, dan blijft de monitor als het waren op standby staan. (Lampie blijft geel) Terwijl als ik de computer opstart dan word het lampie van m'n primaire monitor van geel naar groen, (springt dus aan) Maar m'n tweede monitor geeft geen gil! Indien ik m'n tweede monitor op de eerste poort aansluit dan heb ik het zelfde verhaal, kortom, monitor op tweede poort doet niX! Noppes, Njada. Nu lees ik op de doos dan NT4 geen tweede monitor ondersteunt, Hoe zit dan nu met win2k? aangezien die op NT is gebaseerd?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Win2K ondersteunt het wel. Misschien een stomme suggestie maar heb je Dual Head wel in de drivers geactiveerd :? ..

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Nou, de hamvraag is, is TwinVieuw het zelde als Dual Head? Ik zie wel een twinvieuw tab bij adapter staan, maar scan display connections werkt ook nie, Moet dan Dual Head dan hardware matig aangezet worden??

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Neej dat niet .. Twinview = de nVidia vorm van Dual Head (DH is Matrox benaming). Sorry ik kan je eigenlijk niet verder helpen, heb geen ervaring met nVidia Twinview kaartjes.

PC Specs