Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral een high-end game PC in elkaar zetten waarmee ik de volgende generatie VR headsets kan gebruiken. Games die ik vooral speel zijn PUBG en in de toekomst Far Cry 5
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget mag ongeveer 1500-2000 zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee wordt een nieuwe build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou er graag een NVMe in stoppen om lichtsnel mn PC op te starten (en enventueel een paar games erop zetten) en waarschijnlijk een gtx 1080 ti.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alleen voor de GPU heb ik een voorkeur: Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil de komende generatie VR headsets hier op aan kunnen sluiten (met een fijne/vloeiende ervaring) De PC hoeft niet de beste van de beste te worden dat zal waarschijnlijk ook niet lukken met het huidige budget.
Ik ben eventueel van plan om een tweedehands gtx 1080 ti te kopen om daar wat geld op te besparen.
Ga je overklokken?
Nee zal ik waarschijnlijk niet doen. Is het misschien slim om wel een unlocked CPU te kopen om dit later nog te kunnen?
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik van jullie verwacht is het beter aansluitend maken van de componenten en het misschien nog wat goedkoper te maken.
Ik wil vooral een high-end game PC in elkaar zetten waarmee ik de volgende generatie VR headsets kan gebruiken. Games die ik vooral speel zijn PUBG en in de toekomst Far Cry 5
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget mag ongeveer 1500-2000 zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee wordt een nieuwe build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou er graag een NVMe in stoppen om lichtsnel mn PC op te starten (en enventueel een paar games erop zetten) en waarschijnlijk een gtx 1080 ti.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alleen voor de GPU heb ik een voorkeur: Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil de komende generatie VR headsets hier op aan kunnen sluiten (met een fijne/vloeiende ervaring) De PC hoeft niet de beste van de beste te worden dat zal waarschijnlijk ook niet lukken met het huidige budget.
Ik ben eventueel van plan om een tweedehands gtx 1080 ti te kopen om daar wat geld op te besparen.
Ga je overklokken?
Nee zal ik waarschijnlijk niet doen. Is het misschien slim om wel een unlocked CPU te kopen om dit later nog te kunnen?
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik van jullie verwacht is het beter aansluitend maken van de componenten en het misschien nog wat goedkoper te maken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Tray | € 278,- | € 278,- |
| 1 | Asus PRIME Z370-A | € 160,80 | € 160,80 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G | € 999,- | € 999,- |
| 1 | Fractal Design Define C TG | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 172,55 | € 172,55 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 197,90 | € 197,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.027,19 | |