I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Your Friendly Neighborhood Moderator
Na veel spelen deck eindelijk kompleet gemaakt met kaart 98.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Hier kan je gewoon nog je kaarten zien hoor:Thrashie schreef op woensdag 4 april 2018 @ 00:38:
Jammer genoeg zijn de kaarten ook weer verwijderd van het profiel.
Na veel spelen deck eindelijk kompleet gemaakt met kaart 98.
https://tweakers.net/tweakstone/#cardCollection
Je kunt zo alleen je eigen kaarten nog zien. Op de profielpagina's is het weer weg: JorgenJorgen schreef op woensdag 4 april 2018 @ 00:43:
[...]
Hier kan je gewoon nog je kaarten zien hoor:
Niet dat ik daarmee zit, hoor
[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 04-04-2018 00:54 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Succes, ik moet alleen Hawking nog en de laatste 10-15 gouden dozen heb ik geen epics mee gehad... Inmiddels wel een rits blauwe 9x...Paultje3181 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:54:
Verkoop je dubbele en koop de goud boxen. Daar zitten de epics in...
Dubbele verkopen, blauwe leveren je dacht ik 10 coins op.
Heb je er last van danS0epkip schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:12:
Nee, bedankt. Of hooguit een opt-in.
Cunning linguist.
En mijn collection net niet compleet

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Ik zit op 99puntje013 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:28:
Van mij mag ie ook weer aan, heerlijk "tussendoor" spelletje.
En mijn collection net niet compleet
Cunning linguist.
Same here...mark-k schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:10:
[...]
Succes, ik moet alleen Hawking nog en de laatste 10-15 gouden dozen heb ik geen epics mee gehad... Inmiddels wel een rits blauwe 9x...
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Al was het natuurlijk wel redelijk onhoudbaar met geautomatiseerde card grinders. Heb steeds alleen mijn deck aangepast op hun en heb redelijk lang in de top 50 gestaan en mijn screenshot van rank 1 is natuurlijk priceless.
Hoewel ik niet begreep dat wanneer ik een fight won ik soms geen punten kreeg en bij draw soms tot wel 11 punten kon verliezen. Terwijl ik mijn dan waarschijnlijk te zwakke tegenstanders niet uit kon zoeken en alleen op 'FIGHT' kon drukken
Sudoku mag van mij ook blijven.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Precies dat! Het is zo onverwachts dat het nu opeens stopt, why?Pimmetje16 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:07:
Ik mis er ook nog een paar, als ik dit geweten had had ik gisteren nog wat harder gespeeld
Heb er 99 van de 100.
Mis alleen #96 nog.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
PS4 PSN: Dazzler2120
Professioneel koffiedrinker en stoelzitter
Leaderboard is nog gewoon online:Jorgen schreef op woensdag 4 april 2018 @ 00:43:
[...]
Hier kan je gewoon nog je kaarten zien hoor:
https://tweakers.net/tweakstone/leaderboard/
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
[lolmode]
Ik heb er ook niets op tegen om het de volgende keer bij elkaar te scripten maar dan moet het er wel even bij gezegd worden dat dat de bedoeling is.
[/lolmode]

Verder een top game.
Anjunabeats
Mja. Ik denk dat Tweakers het onderschat heeft hoeveel load Tweakstone veroorzaakt, zeker als iedereen het gaat scripten.Pimmetje16 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:15:
Ik had nog wel een beetje verwacht / gehoopt dat we komend weekend nog konden spelen. Zeker om meer mensen de kans te geven op een normale manier alle kaarten bij elkaar te krijgen.
[lolmode]
Ik heb er ook niets op tegen om het de volgende keer bij elkaar te scripten maar dan moet het er wel even bij gezegd worden dat dat de bedoeling is.
[/lolmode]
Maar het had ook zo gekunt
Scripten nog tot daar aan toe. Maar >100 request/s zijn wel echt extreem. Als je nu een sudoku solver maakt had je iedere 10 minuten een golden box kunnen openen met 2 requestenkipppertje schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:19:
[...]
Mja. Ik denk dat Tweakers het onderschat heeft hoeveel load Tweakstone veroorzaakt, zeker als iedereen het gaat scripten.
En battles rate-limiten lijkt me niet lastig. Captcha toevoegen voor over-users haha.
[ Voor 0% gewijzigd door Pimmetje16 op 04-04-2018 12:23 . Reden: typo ]
Maar de IP-bans die veelvuldig zijn toegepast zijn geen onderdeel van het spel, maar van de beveiliging op de Tweakers serversPimmetje16 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:23:
[...]
Scripten nog tot daar aan toe. Maar >100 request/s zijn wel echt extreem. Als je nu een sudoku solver maakt had je iedere 10 minuten een golden box kunnen openen met 2 requesten![]()
En battles rate-limiten lijkt me niet lastig. Captcha toevoegen voor over-users haha.
* AW_Bos is wel benieuwd hoe zo een IP-ban pagina eruit ziet.
[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 04-04-2018 12:31 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dat ziet er zo uit:AW_Bos schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:30:
[...]
Maar de IP-bans die veelvuldig zijn toegepast zijn geen onderdeel van het spel, maar van de beveiliging op de Tweakers servers.
Electrowolf in "Tweakstone cheater?"
39
Het moet toch helemaal niet moeilijk zijn om daar achter te komen?...AW_Bos schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:30:
[...]

U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.
Ik had stiekem gehoopt dat het op de achtergrond actief zou blijven..

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Omdat die inhoudelijke reactie al gegeven wasRacing_Reporter schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:13:
Waarom zie ik echt alleen maar users reageren, en geen inhoudelijke reactie van een developer of een mod?
Inspector in "Tweakstone cheater?"
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ja maar jemig, niet iedereen leest álles....naitsoezn schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:17:
[...]
Omdat die inhoudelijke reactie al gegeven was![]()
Inspector in "Tweakstone cheater?"
Idem voor een developer, die lezen ook niet alles en zijn misschien druk bezig met andere dingen ipv op het forum te F5-en.Racing_Reporter schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:37:
[...]
Ja maar jemig, niet iedereen leest álles....
Kan best wat geduldiger...... topic is pas 14 uur oud...

[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 04-04-2018 14:41 ]
39
Racing_Reporter schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:37:
[...]
Ja maar jemig, niet iedereen leest álles....
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Hoezo wéér. 2 topics, 2 vragen. Hoe moeilijk is dat?Room42 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:57:
[...]
Wat verwacht jij dan? Dat iedere keer als de vraag wéér gesteld wordt er een crewmember opstaat om wéér hetzelfde antwoord te geven? Ik snap echt niks van jouw reactie nu. Of mist er soms een begeleidende smiley?
In het andere topic kon het blijkbaar wel. Dan kan men leuk gaan lopen knipogen, maar dan moet je mij niet aankijken als er vragen over komen.Fietsbel schreef op woensdag 4 april 2018 @ 14:40:
[...]
Idem voor een developer, die lezen ook niet alles en zijn misschien druk bezig met andere dingen ipv op het forum te F5-en.
Kan best wat geduldiger...... topic is pas 14 uur oud...
[ Voor 36% gewijzigd door Racing_Reporter op 04-04-2018 15:04 ]
Maal honderdmiljoenmiljard topicsRacing_Reporter schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:03:
[...]
Hoezo wéér. 2 topics, 2 vragen. Hoe moeilijk is dat?

Daarbij, @naitsoezn wijst je toch gewoon netjes op het eerder gegeven antwoord? Dat jij je persoonlijk aangesproken voelt, is jouw probleemRacing_Reporter schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:05:
[...]
Zo lust ik er nog wel een paar. Zie edit.
[ Voor 42% gewijzigd door Room42 op 04-04-2018 15:06 ]
Zo lust ik er nog wel een paar. Zie edit.
Die reactie was van dinsdag 3 april 2018 16:14. Dus toen bestond dit topic nog niet, dus je verwijt gaat niet op.Racing_Reporter schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:03:
[...]
Hoezo wéér. 2 topics, 2 vragen. Hoe moeilijk is dat?
[...]
In het andere topic kon het blijkbaar wel. Dan kan men leuk gaan lopen knipogen, maar dan moet je mij niet aankijken als er vragen over komen.
Misschien even tot 10 tellen en iets van afleiding zoeken om je tijd door te komen.
39
Waarom kan ik geen reacties verwijderen
[ Voor 186% gewijzigd door iCore op 04-04-2018 15:15 ]
Don't let perfect be the enemy of good.
[ Voor 22% gewijzigd door iCore op 04-04-2018 15:17 ]
Nee, ik kan me niet voorstellen dat ze dit online gaan houden, tenzij er een commercieel belang bij gevonden wordt. Er was zoveel mis met de techniek (en dat is geen verwijt, het was namelijk maar een 1-aprilgrap) dat er nog veel uren development nodig is en daarna onderhoud om cheaters tegen te gaan, dat het ver buiten de core-business van Tweakers ligt. Daarom denk ik niet dat het terugkomt.
Trouwens, dubbleposts 'liken' we hier niet
[ Voor 65% gewijzigd door Room42 op 04-04-2018 15:16 ]
GrrrRoom42 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:12:
Oei! voor de zekerheid de vorige thumbs-up ook maar weggehaald dan.
offtopic:
Trouwens, dubbleposts 'liken' we hier niet

Dit is dus geen dubbelpost, want jou rea zit er tussen

[ Voor 4% gewijzigd door iCore op 04-04-2018 15:16 ]
Dat denk ik ookRoom42 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:12:
Nee, ik kan me niet voorstellen dat ze dit online gaan houden, tenzij er een commercieel belang bij gevonden wordt. Er was zoveel mis met de techniek (en dat is geen verwijt, het was namelijk maar een 1-aprilgrap) dat er nog veel uren development nodig is en daarna onderhoud om cheaters tegen te gaan, dat het ver buiten de core-business van Tweakers ligt. Daarom denk ik niet dat het terugkomt.
[ Voor 72% gewijzigd door iCore op 04-04-2018 15:21 . Reden: Nvm ]
De notificaties heb ik na de eerste vijf minuten al uitgezet bij de notificatie settings.Gamebuster schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:00:
Gerelateerd: Sorry mensen als ik je reacties niet heb gelezen, want ik heb 100en notificaties en ik ga ze niet doorscrollen om te kijken of er een reactie op iets tussen staat.
Van mij mag Tweakstone ook weer aan, leuk om te blijven doen en zéér verslavend
Hoi
Maar waar moeten we nu afleiding zoeken, zonder onze tweakstone en onze sudoku's ?Fietsbel schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:07:
[...]
Die reactie was van dinsdag 3 april 2018 16:14. Dus toen bestond dit topic nog niet, dus je verwijt gaat niet op.
Misschien even tot 10 tellen en iets van afleiding zoeken om je tijd door te komen.
Professioneel koffiedrinker en stoelzitter
Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.
Aan de andere kant denk ik dat de impact die het had op de systemen ook wat tegen gevallen is, zoals de notificaties die op een gegeven moment >30 minuten vertraging hadden

[ Voor 54% gewijzigd door Room42 op 04-04-2018 17:20 ]
Nee hoor, oorspronkelijk was het zelfs het idee om alleen op 1 april actief te zijn. Maar jullie hadden geluk dat het Paasweekend was, en we daardoor bang waren dat jullie de grap zouden missen niets te doen hadden , waardoor het t/m 3 April live zou gaan.Room42 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:18:
Ik moet wel zeggen dat het handig was geweest als ze van tevoren hadden aangegeven dat het spel maar t/m de 3e actief zou staan.
Aan de andere kant denk ik dat de impact die het had op de systemen ook wat tegen gevallen is, zoals de notificaties die op een gegeven moment >30 minuten vertraging haddenen dat het daarom misschien wat korter online gebleven is dan eerder bedacht was. Maar dit is allemaal voor mij maar gissen.
Dit had Kees erover te melden:Room42 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 17:18:
Aan de andere kant denk ik dat de impact die het had op de systemen ook wat tegen gevallen is, zoals de notificaties die op een gegeven moment >30 minuten vertraging hadden
Kees in "Tweakstone cheater?"
Kees schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:03:
[...]
Die kon het opzich wel aan, alleen stond die nog afgesteld op ~8-10 duizend notificaties per dag in plaats van 1-1.2 miljoen
39
Verwacht niet dat dit terugkomt.
Mja.. wie weet...
Had het wel nog een weekje of zo erbij willen houden.
Of een beunhaas die er gelijk een app van maaktZpAz schreef op woensdag 4 april 2018 @ 18:33:
Ja, jullie zijn allemaal tweaker of niet, maak een browser-extensie die hetzelfde doet. Mogelijk vergaar je hiermee eeuwige roem op tweeakters.net.
Verwacht niet dat dit terugkomt.
Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Jep, maar alleen kaarten en coins. De elo-rating is weg.Slavy schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:24:
[...]
Leaderboard is nog gewoon online:
https://tweakers.net/tweakstone/leaderboard/
* burne leeft echt onder een steen met die verhuizing enzo
I don't like facts. They have a liberal bias.
plan: Tweakers verrijkt website met introductie van lootboxes - updateburne schreef op woensdag 4 april 2018 @ 23:13:
Wat is tweakstone? Iemand zin in een tl;dr?
* burne leeft echt onder een steen met die verhuizing enzo
tl;dr: 1 april grap.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
ik denk eerder dat iedereen zijn deck leeg is of in ieder geval vanuit het perspectief van het leaderbord want ik zie mijn rating nog wel staanJorgen schreef op woensdag 4 april 2018 @ 20:38:
[...]
Jep, maar alleen kaarten en coins. De elo-rating is weg.
Je ziet je rating alleen op je eigen pagina. Niet meer in de leaderbord. Wie zou er op #1 staan? En wie op #98? Dat zie je dus niet qua score.TimTurbo2 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:24:
[...]
ik denk eerder dat iedereen zijn deck leeg is of in ieder geval vanuit het perspectief van het leaderbord want ik zie mijn rating nog wel staan
Het komt als gasten zoals jij dat het spel verknald is.TimTurbo2 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:24:
[...]
ik denk eerder dat iedereen zijn deck leeg is of in ieder geval vanuit het perspectief van het leaderbord want ik zie mijn rating nog wel staan
Niet mee eens, zo en zo is het een 1 april grap en het was vooraf al gepland dat het na 3 dagen weer verwijderd zou worden, ook zaten er geen enkele anitscript maatregelen in terwijl dat misschien 5 minuten had geduurd om te implementeren, je slaat een timestamp op bij iemand zijn profiel van wanneer iemand zijn laatste battle heeft gespeeld en als je dan een nieuwe battle start in minder dan 3 seconde krijg je geen punten ook al win je, tada, 5 regels code.Slava1 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:51:
[...]
Het komt als gasten zoals jij dat het spel verknald is.
Al met al het was van het begin af aan al gegarandeerd dat er mensen scripts zouden gaan schrijven, dit blijft tweakers after all. Ik was origineel ook alleen maar begonnen met een sudoku oplos scriptje en dat ging redelijk goed totdat ik opeens mensen zag die 30k score bij elkaar geraapt hadden in een paar minuten tijd, toen heb ik me afgevraagd van ze dat in hemelsnaam deden en heb het toen een battle bot geschreven die automatisch op de fight knop drukte voordat deze zichtbaar was, deze was volkomen onpraktisch aangezien ik me pc niet eens meer normaal kon gebruiken dus toen ik uiteindelijk YorrickNL van 1e plaats af had gegooid ben ik gestopt op 100k met de verwachting dat dat nooit niet ingehaald zou worden.
Maar dat was te vroeg gejuicht want toen ik de dag er na uit school kwam had Eluminate opeens bijna 300k coins in letterlijk een kwart van de tijd dat het mij koste om 100k te verdienen, toen ben ik weer een bot gaan maken die ditmaal wel best goed was en heb die voordat ik ging slapen aangezet en die heeft beter gewerkt dan verwacht. Ik heb de dag er na samen met nog wat andere mensen op school nog gewerkt aan de bot om hem zelf het ultieme deck samen te laten stellen door op te slaan wat iedereen zijn deck was in een publiek zichtbare database en dan te kijken waarmee je de meeste wins zou krijgen maar voordat ik dat af had hoorde ik al dat het die avond zou verwijderd worden, ik heb toen even alles naar mooie ronde nummertjes geleveld en ben er mee gestopt.
Dus al met al, het is een 1 april game die zo en zo al weg zou gaan na 3 dagen en al hadden ze echt geen scripters gewild hadden ze wel in 5 minuten een fix geïmplementeerd
Jaja, mooi egoïstisch verhaal.TimTurbo2 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 11:49:
[...]
Niet mee eens, zo en zo is het een 1 april grap en het was vooraf al gepland dat het na 3 dagen weer verwijderd zou worden, ook zaten er geen enkele anitscript maatregelen in terwijl dat misschien 5 minuten had geduurd om te implementeren, je slaat een timestamp op bij iemand zijn profiel van wanneer iemand zijn laatste battle heeft gespeeld en als je dan een nieuwe battle start in minder dan 3 seconde krijg je geen punten ook al win je, tada, 5 regels code.
Al met al het was van het begin af aan al gegarandeerd dat er mensen scripts zouden gaan schrijven, dit blijft tweakers after all. Ik was origineel ook alleen maar begonnen met een sudoku oplos scriptje en dat ging redelijk goed totdat ik opeens mensen zag die 30k score bij elkaar geraapt hadden in een paar minuten tijd, toen heb ik me afgevraagd van ze dat in hemelsnaam deden en heb het toen een battle bot geschreven die automatisch op de fight knop drukte voordat deze zichtbaar was, deze was volkomen onpraktisch aangezien ik me pc niet eens meer normaal kon gebruiken dus toen ik uiteindelijk YorrickNL van 1e plaats af had gegooid ben ik gestopt op 100k met de verwachting dat dat nooit niet ingehaald zou worden.
Maar dat was te vroeg gejuicht want toen ik de dag er na uit school kwam had Eluminate opeens bijna 300k coins in letterlijk een kwart van de tijd dat het mij koste om 100k te verdienen, toen ben ik weer een bot gaan maken die ditmaal wel best goed was en heb die voordat ik ging slapen aangezet en die heeft beter gewerkt dan verwacht. Ik heb de dag er na samen met nog wat andere mensen op school nog gewerkt aan de bot om hem zelf het ultieme deck samen te laten stellen door op te slaan wat iedereen zijn deck was in een publiek zichtbare database en dan te kijken waarmee je de meeste wins zou krijgen maar voordat ik dat af had hoorde ik al dat het die avond zou verwijderd worden, ik heb toen even alles naar mooie ronde nummertjes geleveld en ben er mee gestopt.
Dus al met al, het is een 1 april game die zo en zo al weg zou gaan na 3 dagen en al hadden ze echt geen scripters gewild hadden ze wel in 5 minuten een fix geïmplementeerd
Cunning linguist.
Verwijderd
Dat gebeurde ook met de 1 aprilactie van 2016 op Tweakers helaasHero of Time schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:42:
Er werd uitgegaan van het fatsoen van mensen. Niet idiote scripters die lui de boel om zeep helpen voor hen die er wel plezier uit willen/wilden halen.
Och, zo erg is een beetje scripten nu ook weer niet, je kon niet specifiek iemand targetten, dus het random deel zorgde niet echt voor overlast (als het netjes ge-ratelimit was).Hero of Time schreef op donderdag 5 april 2018 @ 12:42:
Er werd uitgegaan van het fatsoen van mensen. Niet idiote scripters die lui de boel om zeep helpen voor hen die er wel plezier uit willen/wilden halen.
Een andere reden dat het uit staat is dat het een 1-april grap was, en als we het online zouden laten staan dan moeten we het ook ondersteunen. En in dat is dan tijd die we niet aan andere dingen kunnen besteden. Er waren genoeg ideeen om verder uit te werken, en ook de performance kon nog wel een likje verf gebruiken. Voor een 1-april grap was het genoeg, voor een lange termijn spel niet.
Anyway, dat is ons antwoord en daar zul je het mee moeten doen
[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 05-04-2018 13:57 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.