Eerst Tweakers, dan shoppen. Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Uitbetalingsdrempel YouTube

Pagina: 1
Acties:
  • 1.423 views

• Rerebobo
  • Registratie: Maart 2018
  • Niet online
Hey,

Wist niet waar ik het moest plaatsen maar dan maar hier.

Wat een drama met heel de laatste YouTube ontwikkelingen he.

Ik heb nog geld openstaan, 65,- dus 5,- onder de uitbetalingsdrempel :(
Afgelopen jaar weinig met het kanaal gedaan dus heb de 4000 uur niet gehaald. Subscribers heb ik ruim genoeg.

Nu wil ik graag dat geld hebben maar er zijn zoveel onduidelijkheden, het is 1 grote warboel van al dan niet correcte informatie momenteel op het internet betreffende dit onderwerp.

Iemand een oplossing?

Ik zat te denken aan YouTube aan nieuw Google account koppelen. Maar ik wil wel de statistieken behouden, ben nog aan het overwegen of ik met hun verder ga of niet namelijk, dan heb ik de huidige kijkuren wel nodig want heb er al een hele hoop dus die wil ik niet kwijt voor het geval ik toch wel met hun verder ga. En de subscribers uiteraard ook behouden!
En dan de huidige addsense account opheffen. Dan zouden ze als ik het goed begrijp openstaande bedragen uitbetalen.

Op addsense is straks geen betalingsinfo meer te vinden van YouTube, dat komt allemaal op youtube zelf straks. Maar waarom moet het dan nog aan een addsense account gekoppeld zijn eigenlijk?

Iemand ervaring of informatie die up to date is? YouTube en Google zijn natuurlijk niet te bereiken als je ze nodig hebt. Wel bakken geld verdienen maar persoonlijk support leveren ho maar.

Verwijderd

Ik denk dat ze op het moment bezig zijn: https://www.nu.nl/buitenl...alifornie.html?redirect=1

Anyway, over die paar euro zou ik geen stennis schoppen. Gezien het feit dat kanalen met miljoenen subs niets voor elkaar krijgen bij YT zal dat jou al helemaal niet lukken. Regels zijn regels, zeg maar.

• Rerebobo
  • Niet online
Haha ja ik weet het, je kunt helemaal niets met hun als je wat hebt. is ook meer een principe kwestie geworden dus dat ik mijn geld wil en weg wil bij hun.
Maar de vraag is hoe he haha.
Na veel lezen zou ander addsense koppelen aan YouTube account, en dan huidig addsense opzeggen moeten werken om aan je geld te komen en je kanaal te behouden. :)

Bedankt

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kun je jezelf die laatste 5 euro niet doneren om het totaal los te peuteren?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Rerebobo
  • Niet online
Als dat kan zou ik dat meteen doen. Weet jij hoe?

• Room42
  • Niet online
YouTube: How To Get Donations On YouTube*

* Is gewoon maar de eerste hit, maar het is wel te vinden als je even zoekt ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Room42 op 03-04-2018 23:12 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Rerebobo
  • Niet online
Haha dat is nu zo’n typische clickbait titel. “How to get donations” . Maar nergens zegt hij in het filmpje hoe dan 😂

Maar bedankt, ik zal er zeker eens verder naar gaan zoeken. Wist niet dat dat kon namelijk. :) Zie ook nergens optie, ook bij hem niet

[ Voor 32% gewijzigd door Rerebobo op 03-04-2018 23:14 ]

• Room42
  • Niet online

• Rerebobo
  • Niet online
Hey dat is wel mooi zeg! Nooit geweten. Dit maakt het meteen toch weer interessanter ook heel dat YouTube kanaal. Bedankt!

• Rerebobo
  • Niet online
Helaas dat is niet meer mogelijk. De optie is niet meer te vinden.

Het zijn wel ratten hoor, de optie om teksten toe te voegen in een filmpje is ook niet meer mogelijk.
Dus je kunt geen linken in je reeds geplaatste (of nieuwe) videos plaatsen zodat iedereen je op je nieuwe url kan vinden. 😡 Slim van ze maar ook triest! Alleen op het einde kun je wat doen maar dat is ook beperkt en ziet natuurlijk niemand, net als de tekst onder een filmpje, niemand ziet dat.

Doneren was ook niet in alle landen beschikbaar blijkbaar YouTube: YouTube: Fan Funding CANCELED!

[ Voor 89% gewijzigd door Rerebobo op 04-04-2018 00:45 ]

Verwijderd

Hi ikzelf doe ook aan youtube. Maar zoals ik lees doe je weinig tot niets met je channel, dus ik weet niet waarom je zo graag die 65 euro snel wilt, ik neem aan dat het voor een heel jaar je inkomen is?

Subscriber count maakt niet uit voor adsense uitbetalingen het gaat om views en watchtime.
Ikzelf zit aan de ~75 USD per maand dus ik krijg maar een keer in de 2 maanden ~140 dollar uitbetaald.

Je moet harder werken wil je geld krijgen van je youtube kanaal, de nieuwe regel is in werking juist om actieve youtube content creators en goeie video materiaal voorang te geven over de eens in een blauwe maan youtubers.

Ik zou er eerlijk gezien niet zo druk om maken, dat geld loopt langzaam op als je een beetje fatsoenlijk content hebt, heb je dat niet begin daar eerst maar eens mee :) 4000 hour watchtime per jaar is niet veel, je content is gewoon niet interessant genoeg. ik ben een hele kleine channel maar heb ongeveer 250k views gemaakt since january 2018.

Niet bijster veel, maar genoeg om monetezation te krijgen. je moet dus dezelfde 250k views over een jaar zien te krijgen, ongeveer 240 videos a 10 minuten lang die elk 100 views krijgen.

Ik vind het wel eerlijk zo, nu moeten youtubers gewoon beter content maken om geld te krijgen en het is echt niet veel een paar eurotjes voor redelijk hard werken (mits je een gaming channel ben)

ps subs maken helemaal niets uit, kan j makelijk faken met subs for subs en gewoon fake sub bots kopen.
het gaat om de watch time, views en retention.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2018 07:24 ]

Verwijderd

Mooi linkje: https://medium.com/@Zach_...r-as-a-small-dc72c3271b2c

Het is gewoon erg lastig voor klein youtubers om geld te verdienen, maar ik vind dit persoonlijk wel terecht, je moet nu eenmaal keihard werken om iets op te bouwen. Trending en viral videos zijn gewoon niet makkelijk te produceren.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Met een dergelijke negatieve insteek en helpdesk-modus zie ik weinig heil in dit topic.

[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 04-04-2018 09:13 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.