Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan501
  • Registratie: September 2013
  • Niet online
Sinds een tijd heb ik een Note8 via een abonnement bij Vodafone (unbranded toestel). Volgens Sammobile.com is dat PHN. Volgens Sammobile.com zijn de PDA en CSC versies van T-mobile en Ben-NL hetzelfde. Mijn vraag is, zou ik die kunnen dowloaden en installeren (zonder root natuurlijk) op mijn Note8 zonder problemen? Of zou dat weer een totaal andere versie zijn? Op het gebied van Android versie uit brengen heb ik niet zoveel verstand. Of moet ik gewoon afwachten tot de PHN versie?

Op Google heb ik het geprobeerd te zoeken in het Engels, maar niks kunnen vinden. Ook weet ik niet hoe ik het moet zoeken, neem mij dat alsjeblieft niet kwalijk, en van te voren: geen bijdehante opmerkingen alsjeblieft. Ik kom hier voor een normale vraag op een normale manier. Helaas moet ik dit wel even zeggen.

En mijn excuus alvast mocht ik iets fout gedaan hebben, vind dit soms nog wel eens moeilijk.

Alvast bedankt! :)

Beste antwoord (via johan501 op 04-04-2018 01:25)

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Als ik mij niet vergis zijn de TNL en VDF versies een single sim, (van DNL weet ik niet).

Alleen weet ik niet als dat het zelfde hardware met een software lock is of als de hardware echt een single sim is.

In ieder geval zou ik wachten tot PHN beschikbaar is, daarnaast als je een TNL firmware flash, zou je volte en vowifi op Vodafone toch niet werken?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Als ik mij niet vergis zijn de TNL en VDF versies een single sim, (van DNL weet ik niet).

Alleen weet ik niet als dat het zelfde hardware met een software lock is of als de hardware echt een single sim is.

In ieder geval zou ik wachten tot PHN beschikbaar is, daarnaast als je een TNL firmware flash, zou je volte en vowifi op Vodafone toch niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan501
  • Registratie: September 2013
  • Niet online
Luinwethion schreef op woensdag 4 april 2018 @ 01:10:

Ah ik snap het al! Ja dat kan ik maar beter even wachten. Ja bij dat laatste heb ik niet bij stil gestaan dat dat zou kunnen, of juist niet zou kunnen haha. Bedankt voor je reactie! Ik wacht gewoon rustig af. Mijn vraag is zo beantwoord :).

Edit: Best apart dat T-mobile en Ben NL de nieuwste Android versie uit hebben uitgerold en dat de normale versie dat nog niet is. Ik dacht juist dat dat altijd andersom was.

[ Voor 10% gewijzigd door johan501 op 04-04-2018 01:24 ]