Sinds een tijd heb ik een Note8 via een abonnement bij Vodafone (unbranded toestel). Volgens Sammobile.com is dat PHN. Volgens Sammobile.com zijn de PDA en CSC versies van T-mobile en Ben-NL hetzelfde. Mijn vraag is, zou ik die kunnen dowloaden en installeren (zonder root natuurlijk) op mijn Note8 zonder problemen? Of zou dat weer een totaal andere versie zijn? Op het gebied van Android versie uit brengen heb ik niet zoveel verstand. Of moet ik gewoon afwachten tot de PHN versie?
Op Google heb ik het geprobeerd te zoeken in het Engels, maar niks kunnen vinden. Ook weet ik niet hoe ik het moet zoeken, neem mij dat alsjeblieft niet kwalijk, en van te voren: geen bijdehante opmerkingen alsjeblieft. Ik kom hier voor een normale vraag op een normale manier. Helaas moet ik dit wel even zeggen.
En mijn excuus alvast mocht ik iets fout gedaan hebben, vind dit soms nog wel eens moeilijk.
Alvast bedankt!
Op Google heb ik het geprobeerd te zoeken in het Engels, maar niks kunnen vinden. Ook weet ik niet hoe ik het moet zoeken, neem mij dat alsjeblieft niet kwalijk, en van te voren: geen bijdehante opmerkingen alsjeblieft. Ik kom hier voor een normale vraag op een normale manier. Helaas moet ik dit wel even zeggen.
En mijn excuus alvast mocht ik iets fout gedaan hebben, vind dit soms nog wel eens moeilijk.
Alvast bedankt!