Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen internet meer na vervangen voeding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een kort tijdje terug kortsluiting gehad op mijn pc. Ik heb m nog een paar keer geprobeerd op te starten (dom) maar nu heb ik een nieuwe voeding erin gestopt. En sinds de kortsluiting werkt de internet op mijn pc heel even en na 5 minuten werkt hij niet meer. Er staat dan dns probe finished, iemand die misschien raad hiermee heeft?

Ik heb trouwens bekabeld internet via een homeplug

Mvg oglanon

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Prik je PC eens rechtstreeks op je modem?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Geef eens wat meer info: Wat heb je geprobeerd? Werkt t rechtstreeks wel? Werkt een andere pc/laptop wel op die powerline adapter?

Je moet in stukken gaan werken en uitsluiten. Als je zeker weet dat t aan je PC ligt, dan ga je daarop focussen.
Je geeft nu amper info, waar eigenlijk niets zinnigs mee te zeggen is.

Topictitel ook even wat duidelijker gemaakt, HELP is nogal een zinloze topictitel

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:40:
Prik je PC eens rechtstreeks op je modem?
Ik zal dat morgen even proberen, ik laat het je weten

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 23:06:
Geef eens wat meer info: Wat heb je geprobeerd? Werkt t rechtstreeks wel? Werkt een andere pc/laptop wel op die powerline adapter?

Je moet in stukken gaan werken en uitsluiten. Als je zeker weet dat t aan je PC ligt, dan ga je daarop focussen.
Je geeft nu amper info, waar eigenlijk niets zinnigs mee te zeggen is.

Topictitel ook even wat duidelijker gemaakt, HELP is nogal een zinloze topictitel
Ja sorry ik had het wat beter moeten uitleggen, de homeplug werkt wel met andere apparaten (playstation 4). Ik heb al een paar keer de homeplug gereset en ik ook al geprobeert de ip adress te reseten (zag een artikel op internet waarbij stond dat dat zou helpen) helaas heeft tot nu toe nog niks gewerkt

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien dit waarschijnlijk een hardware probleem is, schopje van NT naar PMG.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Klinkt alsof je NIC een klap heeft gehad.

Om de driver uit te sluiten zou ik even een Linux live stickie maken en daar een tijdje in gaan internetten. Zie je dezelfde symptomen, dan kan je wel concluderen dat het geen softwarematig mankement is. Dan moet je even bij je lokale PC boer of via internet een nieuw kaartje scoren.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

Verwijderd

Topicstarter
nelizmastr schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:24:
Klinkt alsof je NIC een klap heeft gehad.

Om de driver uit te sluiten zou ik even een Linux live stickie maken en daar een tijdje in gaan internetten. Zie je dezelfde symptomen, dan kan je wel concluderen dat het geen softwarematig mankement is. Dan moet je even bij je lokale PC boer of via internet een nieuw kaartje scoren.
Dat zou het best wel eens kunnen zijn, ik zal.in deze dagen even een nieuwe netwerk kaart kopen, en dan maar hopen dat het dan wel allemaal goed gaat.
Pagina: 1