Turn it off and on again.
Ik ga naar het Garda meer is daar nog ergens een goede shop te vinden
Ik ben in Italie geweest vorig jaar en echt alles is een beetje duurder daar. Ik zou niets kopen daar zeker met het oog op de garantie. Ik heb trouwens bij het gardameer geen compuwinkels gezien ook niet in Verona.
das minder ook niet in grote supermarkten of zo ????
ben net trug (een week) uit rimini, en niks aan computershops daar gezien. niet in het centrum, niet in de buitenwijken en andere gebieden, nergens
Dat is *** en hoe zit het met de DVDs in Italie ?????
Ben een paar jaar geleden ook in de buurt ban het Garda meer geweest.
Geen PC winkel gezien, behalve een spelcomputer zaakje, maar die zat dicht in de vakantie periode...
Geen PC winkel gezien, behalve een spelcomputer zaakje, maar die zat dicht in de vakantie periode...
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
Verwijderd
misschien had je langs de Via Losanna kunnen gaan, daar had je op nummer 27 Computer System s.n.c. Rimini kunnen vindenOp zondag 15 juli 2001 16:19 schreef NrGBoeie het volgende:
ben net trug (een week) uit rimini, en niks aan computershops daar gezien. niet in het centrum, niet in de buitenwijken en andere gebieden, nergens
misschien zitten hier nog een paar leuke linkjes tussen:
http://categorie.iltrovatore.it/canali/pages/Shopping/Computer/
Oh, hmmm nouja had toch meer interesse in het bierOp maandag 16 juli 2001 00:14 schreef mandootje het volgende:
[..]
misschien had je langs de Via Losanna kunnen gaan, daar had je op nummer 27 Computer System s.n.c. Rimini kunnen vinden
misschien zitten hier nog een paar leuke linkjes tussen:
http://categorie.iltrovatore.it/canali/pages/Shopping/Computer/
Maat van me is net trug uit thailand. Hmmmz daar waren computershops ter grootte van een gemiddeld dorp en de prijzen enorm laag.
Voorbeeld: AMD Athlon TB 266 1330mhz voor omgerekend 300 piek.
alleen helaas niet meenemen, want dat vind onze overheid niet need....
Verwijderd
De computerzaakjes zijn niet zo makkelijk te vinden maar zijn er wel degelijk.
In Sirmione, Moniga, Verona, Limone, en de ItalMarkt zitten computerzaakjes.
In Sirmione, Moniga, Verona, Limone, en de ItalMarkt zitten computerzaakjes.
Pagina: 1