Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC wordt vooral gebruikt voor gamen (CS:GO, Fortnite, PUBG) en streamen (twitch), natuurlijk ook voor alles en nog wat zoals youtube, twitch, school, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond 1800€ waarvan 660€ al naar de videokaart (gtx 1080) is gegaan. Dus nog 1100 tot 1200 voor alles behalve een videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een videokaart (Nog niet gebruikt).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht zelf aan deze lijst: https://pcpartpicker.com/list/2sKLJ8
Maar er is mij vertelt dat ik veel goedkoper kan dan dit en of betere onderdelen kan krijgen voor deze prijs. (De monitor in de lijst heb ik al en zit dus niet in het budget).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het goed werkt heb ik niet per se een voorkeur, natuurlijk moeten de onderdelen welk bij elkaar passen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Normale desktop grootte is prima. Geluid zo stil mogelijk maar een beetje geluid is niet erg.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen lijken me prima, wordt gebruikt voor spellen zoals CS:GO, Fortnite, en PUBG. Maar wil graag dat ieder spel hier goed op kan runnen. Dus als ik moet leren hoe overklokken werkt, heb ik het ervoor over!
Wat verwacht je van ons?[i]
Budget voor hele PC zonder videokaart (1080) is zo een 1140€. Als iemand iets geweldigs heeft dat daar paar tientjes overheen gaat is het anders geen probleem. Alvast bedankt.
PC wordt vooral gebruikt voor gamen (CS:GO, Fortnite, PUBG) en streamen (twitch), natuurlijk ook voor alles en nog wat zoals youtube, twitch, school, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond 1800€ waarvan 660€ al naar de videokaart (gtx 1080) is gegaan. Dus nog 1100 tot 1200 voor alles behalve een videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een videokaart (Nog niet gebruikt).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht zelf aan deze lijst: https://pcpartpicker.com/list/2sKLJ8
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | MSI Z370I Gaming Pro Carbon AC | € 168,95 | € 168,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 664,90 | € 664,90 |
| 1 | Sharkoon TG5 Glass White | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Cooler Master Masterliquid 240 | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 178,95 | € 178,95 |
| 1 | Corsair RM650x Zwart | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 124,99 | € 124,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.708,19 | |
Maar er is mij vertelt dat ik veel goedkoper kan dan dit en of betere onderdelen kan krijgen voor deze prijs. (De monitor in de lijst heb ik al en zit dus niet in het budget).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het goed werkt heb ik niet per se een voorkeur, natuurlijk moeten de onderdelen welk bij elkaar passen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Normale desktop grootte is prima. Geluid zo stil mogelijk maar een beetje geluid is niet erg.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen lijken me prima, wordt gebruikt voor spellen zoals CS:GO, Fortnite, en PUBG. Maar wil graag dat ieder spel hier goed op kan runnen. Dus als ik moet leren hoe overklokken werkt, heb ik het ervoor over!
Wat verwacht je van ons?[i]
Budget voor hele PC zonder videokaart (1080) is zo een 1140€. Als iemand iets geweldigs heeft dat daar paar tientjes overheen gaat is het anders geen probleem. Alvast bedankt.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2018 20:49 . Reden: wishlist toevoegen ]