Samsung tv met speakers.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FenjoEB
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-07-2022
Hallo,

Ben even opzoek geweest naar een nieuwe tv maar ik loop vast bij 2 Samsung modellen:

https://tweakers.net/pricewatch/compare/904063;767069/

1 Word verkocht door grote winkels zoals de mediamarkt en coolblue.

2 Word verkocht door kleinere webshops en er staat op tweakers.

Verschillen zijn op tweakers niet duidelijk als ik ze vergelijk en ik weet ook niet of deze correct is want bij degene die bij de grote webshops verkocht word staat dat het een buitenlands model is maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Weten jullie wat de verschillen zijn en welke raden jullie op basis hiervan aan?

Met vriendelijke groet,
Fenno Walta

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23
Grote kans dat het winkel specifieke versies zijn. Ofwel om te zorgen dat ze geen korting hoeven te geven omdat het "andere" modellen zijn. Sommige winkels gaan namelijk mee in kortingsacties van anderen. Of het zijn buitenlandse modellen.

Staat er zelfs bij. Buitenlandse model.

[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 03-04-2018 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FenjoEB
Arunia schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:26:
Grote kans dat het winkel specifieke versies zijn. Ofwel om te zorgen dat ze geen korting hoeven te geven omdat het "andere" modellen zijn. Sommige winkels gaan namelijk mee in kortingsacties van anderen. Of het zijn buitenlandse modellen.

Staat er zelfs bij. Buitenlandse model.
Dus de grote winkels verkopen een buitelands model voor een hogere prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:30
De 6120 is ook in Nederlandse uitvoering beschikbaar (is gewoon een, ietwat verborgen, softwareinstelling). Meestal zijn het subtiele verschillen (kleurstelling, voet, en dergelijke) om verschillende winkels een eigen model te laten verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FenjoEB
hcQd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:55:
De 6120 is ook in Nederlandse uitvoering beschikbaar (is gewoon een, ietwat verborgen, softwareinstelling). Meestal zijn het subtiele verschillen (kleurstelling, voet, en dergelijke) om verschillende winkels een eigen model te laten verkopen.
U bedoelt vast de 6100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FenjoEB
Televisie eigenschappen zijn ook verschillend volgens de vergelijking er staat ook geen HLG bij HDR van het model ue40mu120. Klopt dit? of zouden ze gewoon hetzelfde moeten zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door FenjoEB op 03-04-2018 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:30
Ik vertrouw de informatie op tweakers niet altijd, zeker niet op details. Bij Samsung hebben ze helaas de vergelijker van de site gehaald zodat je dat visueel moet doen. Het enige significante verschillen die je dan vindt zijn bluetooth en voice interaction voor de 6100, heb je dat niet nodig dan kun je net zo goed de goedkopere 6120 nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35
FenjoEB schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:48:
[...]

Dus de grote winkels verkopen een buitelands model voor een hogere prijs?
Nee, gewoon ander typenummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FenjoEB
Hallo,

Ik ben aan het twijfelen tussen 2 samsung modellen. De ene tv heeft wel bleutooth en de ander niet voor der rest zijn ze vrijwel indentiek. Ik wil de later de mogelijkheid hebben om de televisie te verbinden met of alleen een soundbar of soundbar met 2 r1 speakers. Ik loop bij deze keuze vast omdat ik niet weet of het slim is om meer te betalen voor de bleutooth functie en of het nodig is aangezien het tegenwoordig ook via wifi gaat ik weet alleen niet welke optie beter is bijde of alleen wifi?

Het gaat om de Samsung UE40MU6100 en de UE40MU6120.

Met vriendelijke groet,
Fenno Walta

[ Voor 4% gewijzigd door FenjoEB op 03-04-2018 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als het gaat om een soundbar die je mogelijk later bij wilt plaatsen kun je beter kijken of er geluid uit op de TV zit. Anders heb je straks alsnog moeite om het geluid uit je soundbar te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Het lijkt me wel zo handig als je op z'n minst even noemt om welke tv's het gaat...

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:27
Het zou schelen als je de modellen vermeld met een linkje naar de pricewatch. Vervolgens is het de vraag welke soundbar je wilt...

Tegelijkertijd, zelf zou ik nooit afhankelijk willen zijn van het automatisch verbinden tussen bluetooth apparaten.... ;) liever gewoon een toslink of hdmi kabel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FenjoEB
Junia schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:56:
Het zou schelen als je de modellen vermeld met een linkje naar de pricewatch. Vervolgens is het de vraag welke soundbar je wilt...

Tegelijkertijd, zelf zou ik nooit afhankelijk willen zijn van het automatisch verbinden tussen bluetooth apparaten.... ;) liever gewoon een toslink of hdmi kabel gebruiken.
Ik heb mijn topic aan gepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
En waarom heb je dat niet gewoon in dit topic gevraagd: Verschil Samsung tv’s.. :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@FenjoEB Er is nogal wat op te merken bij dit topic.
  • Het bestond uit 2 topics rondom dezelfde zoektocht naar een tv; ze zijn dus samengevoegd.
  • Beiden waren gestart op de verkeerde plek; het is dus samengebracht hier in Consumentenelektronica Aankoopadvies
  • Er zit een dubbelpost in; het is niet de bedoeling om binnen 24 uur meerdere keren achter elkaar te posten. Als de laatste post van jezelf is en je wil iets wijzigen of toevoegen, gebruik dan de "wijzig"-knop; die is er niet voor niets.
  • Je sluit je openingsposts af met "Met vriendelijke groet, Fenno Walta"; dat is niet de bedoeling op een forum.
Ik adviseer je om Het algemeen beleid nog eens goed door te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 15:30
Het zijn exact dezelfde tv's. Bij Samsung zit het verschil tussen dergelijke typenummers zoals een 6100 en 6120 in de kleur van de tv of voet. Zo te zien heeft de 6100 een zilveren voet en de 6120 een zwarte voet.

[ Voor 35% gewijzigd door Hulleman op 04-04-2018 08:49 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Pagina: 1