Twee videokaarten gebruiken ja of nee

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee videokaarten, een Quadro FX 380 256Mb (DDR3) en een GeForce GT 710 2 GB (GDDR5, 64 bit), ik gebruik nu de GeForce, maar heeft het zin om een tweede (de Quadro) videokaart te installeren en kun je deze tijdens games taken laten uitvoeren om de Geforce te ontlasten?

Het is een wat oudere pc waar men graag een spelletje op speelt (City Skylines, Farming Simulator, Dirt....etc).

Ik heb geen idee of het kan en of het zin zou hebben, ik snap dat wanneer ik een nieuwe dikkere kaart koop alles vlotter loopt, maar ja, ik heb de hardware nou eenmaal liggen en was nieuwsgierig of dit te combineren is voor meer performance.....

Ik hoor de reacties graag :) :)

De pc is een I5, 10Gb werkgeheugen en als werkschijf een SSD schijf, op zich een soepel machientje maar als er meer uit te pompen is met de hardware uit de kast, waarom niet ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Lukraak 2 kaarten erin duwen gaat je niet helpen. Mogelijk dat je 1 van die dingen als physix kaart kan gebruiken, maar denk dat ndat niet heel veel gaat bijdragen, beide kaarten zijn niet echt geschikt om mee te gamen immers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53

nelizmastr

Goed wies kapot

De FX380 is containervoer. Meer dan 10 jaar oud en niet meer zinvol voor grafische taken (eigenlijk toen ook al niet echt).

Maar nee, hier kan je verder niets aan verbeteren. Dan moet er wel wat geld bij.

[ Voor 43% gewijzigd door nelizmastr op 04-04-2018 13:35 ]

I reject your reality and substitute my own