Asus ZenBook UX430UA Review: Verschil met andere Asus laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Artikel
@Xtuv Goede review, ik heb interesse in deze laptop. Maar er is een laptop van Asus te koop die hier exact op lijkt op enkele kleine verschillen: sneller, lichter, dunner en zo'n 100 euro goedkoper: Asus K406UA-BM229T

Omdat het hier om dezelfde fabrikant gaat, met iets betere specs, voor een lagere prijs, zou ik graag willen weten hoe deze laptop zich verhoudt tot de laptop uit de review, of waarom deze juist buiten beschouwing is gelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:26
@Fraggar Dankjewel! :) Die K406UA ziet er inderdaad ook interessant uit. Ik heb dat model niet zelf in handen gehad, maar wat ik kan vinden is dat hij in ieder geval een kleinere accu heeft (39Wh vs 50Wh), dus de accuduur zal minder zijn. Verder lijkt het een model in de VivoBook-serie te zijn met een plastic behuizing, dat kan ook het lagere gewicht (en de lagere prijs verklaren).

'Sneller' zou ik niet direct concluderen aan de hand van de specs van de processor. In de praktijk kan een i5-8250U sneller zijn dan een i7-8550U, dat hangt erg af van de behuizing, koeling en tdp-instelling.