Ik gebruik nu een jaar mijn HTC u11, maar ik wil graag een extra adapter voor mijn aux kabel. Nu kan ik die van HTC nergens vinden behalve op de site zelf voor de hoofdprijs van 30 euro, terwijl er velen van andere merken ook voor goedkoper te vinden zijn. Maar het probleem is dat zo'n stekkertje van een ander merk niet compatibel is met mijn HTC. En dat stekkerjte van HTC doet het dan ook alleen in een HTC. Hetzelfde geldt voor de uSonic oordopjes, die werken normaal alleen in een HTC en nergens anders.
Sinds Huawei de mate 10 pro presenteerde bleek deze smartphone ook geen headphonejack te hebben. Het bleek dat de mate 10 pro hetzelfde probleem heeft dan wat je met een HTC van dit jaar hebt. Gek genoeg heb ergens gelezen dat de uSonic oordopjes die alleen horen te werken in een HTC, ook gewoon doen in een Huawei mate 10 pro.
Mijn vraag is dus als volgt: Doet een USB-C naar 3.5mm adapter van Huawei het dan ook in mijn telefoon?
Als iemand mij die vraag kan beantwoorden ben ik diegene heel erg dankbaar
Sinds Huawei de mate 10 pro presenteerde bleek deze smartphone ook geen headphonejack te hebben. Het bleek dat de mate 10 pro hetzelfde probleem heeft dan wat je met een HTC van dit jaar hebt. Gek genoeg heb ergens gelezen dat de uSonic oordopjes die alleen horen te werken in een HTC, ook gewoon doen in een Huawei mate 10 pro.
Mijn vraag is dus als volgt: Doet een USB-C naar 3.5mm adapter van Huawei het dan ook in mijn telefoon?
Als iemand mij die vraag kan beantwoorden ben ik diegene heel erg dankbaar