Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjanklaas
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-10-2022
Beste Tweakers,

Betreft toelatingstoets voor: "Applicatie ontwikkelaar" Grafisch Lyceum Rotterdam

Graag wil ik weten: Of deze toets moeilijk is. En hoe ik me er het beste op kan voorbereiden.
Voor deze opleiding ben ik al ingeschreven en de toets is al ingepland.
Misschien is dit een vraag voor een student aan deze opleiding of iemand die daar is afgestudeerd?

Overigens ben ik thuis erg gemotiveerd bezig met websites bouwen, dus mocht dit aan bod komen dan hoef ik me geen zorgen te maken. Echter wil ik het liefst niet voor een verassing komen te staan vandaar dat ik deze vraag stel.

Op het forum kon ik niks vinden, mocht er iemand een goed stuk over vinden dan hoor ik dit graag.
Alvast bedankt ! :)

Hier de link: https://www.glr.nl/mbo/op...atie-en-mediaontwikkelaar

[ Voor 12% gewijzigd door pietjanklaas op 03-04-2018 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

GLR = Grafisch Lyceum Rotterdam? En zo ja, had je https://www.glr.nl/mbo/aanmelden/toelatingsprocedures gelezen?

Daarbij, en dat mis ik misschien in je startpost; de opleiding is komend jaar al helemaal vol. Ben je al ingeschreven en toegelaten of stel je vast een vraag voor een loting voor schooljaar 2019/2020?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjanklaas
MAX3400 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:03:
GLR = Grafisch Lyceum Rotterdam? En zo ja, had je https://www.glr.nl/mbo/aanmelden/toelatingsprocedures gelezen?

Daarbij, en dat mis ik misschien in je startpost; de opleiding is komend jaar al helemaal vol. Ben je al ingeschreven en toegelaten of stel je vast een vraag voor een loting voor schooljaar 2019/2020?
Bedankt voor je reactie,
Ja ik ben al ingeschreven dit heb ik in Januari gedaan, (dit heb ik nu ook aangepast). De voorwaarden heb ik ook gelezen, Inhoudelijk kan ik niet zo veel vinden over deze toets. Het zou natuurlijk mooi wezen als er iemand is die ervaring heeft met deze toets, en hier iets goeds over kan vertellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjanklaas
Niemand die hier zijn/haar ervaring wil delen?

Modbreak:binnen een dag het eigen topic kicken is niet gewenst

[ Voor 43% gewijzigd door Rukapul op 04-04-2018 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-09 23:50
Je maakt een digitale beroepsbeeldtest en woont een voorlichtingsbijeenkomst bij op het GLR
Volgens mij is dat alles als ik het zo lees toch? Je hebt daar vast een goed beeld van en mocht je de bijeenkomst nog gaan volgen zou ik gewoon eens een goed gesprek hebben met één of meerdere docenten.

Je gaat bij toelating in ieder geval een leuke tijd tegemoet. Het GLR is kwalitatief een stuk beter dan alle andere mbo scholen in de omgeving. Hiernaast is vorig jaar het hele gebouw gerenoveerd dus de omgeving is wat fijner geworden. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjanklaas
Oké top bedankt ik heb inderdaad veel goeie verhalen gehoord over het GLR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
"Applicatie ontwikkelaar" Grafisch Lyceum Rotterdam, ten eerste is het een mbo en een grafisch lyceum dus verwacht geen hoogstaande architectuur zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjanklaas
PainkillA schreef op woensdag 4 april 2018 @ 21:50:
"Applicatie ontwikkelaar" Grafisch Lyceum Rotterdam, ten eerste is het een mbo en een grafisch lyceum dus verwacht geen hoogstaande architectuur zaken
Dat zou goed kunnen echter staat deze school wel goed bekend.Overigens wil ik na deze opleiding door naar het HBO.
Pagina: 1