Mijn vraag:
Sinds enkele dagen is mijn twitter account opgeschort.
Geen idee waarom (ik ben vooral een passieve gebruiker - maar post zelf bijna nooit iets (enkel naar support accounts bij problemen (mobile vikings, telenet, enz...))
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb een appeal gedaan met de vraag waarom mijn account opgeschort is en om deze opnieuw te activeren.
Hier kreeg ik vandaag dit antwoord op
Ik vind ook nergens een manier om een fatsoenlijke helpdesk vast te krijgen (email/chat?).
Wat een nest is met dat toch weer.
Ik vermoed dat er niets anders opzit dan een nieuwe account te maken en alle items die ik volgde terug toe te voegen?
Iemand hier al ervaring mee?
Sinds enkele dagen is mijn twitter account opgeschort.
Geen idee waarom (ik ben vooral een passieve gebruiker - maar post zelf bijna nooit iets (enkel naar support accounts bij problemen (mobile vikings, telenet, enz...))
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb een appeal gedaan met de vraag waarom mijn account opgeschort is en om deze opnieuw te activeren.
Hier kreeg ik vandaag dit antwoord op
Dus nog steeds geen idee waarom mijn account opgeschort is.Hello,
Your account has been suspended due to multiple or repeat violations of the Twitter Rules: https://twitter.com/rules.
Please do not respond to this email as replies and new appeals for this account will not be monitored.
Thanks,
Twitter Support
Ik vind ook nergens een manier om een fatsoenlijke helpdesk vast te krijgen (email/chat?).
Wat een nest is met dat toch weer.
Ik vermoed dat er niets anders opzit dan een nieuwe account te maken en alle items die ik volgde terug toe te voegen?
Iemand hier al ervaring mee?