Twitter account zonder reden opgeschort?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldEvil1
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-04 15:30
Mijn vraag:
Sinds enkele dagen is mijn twitter account opgeschort.
Geen idee waarom (ik ben vooral een passieve gebruiker - maar post zelf bijna nooit iets (enkel naar support accounts bij problemen (mobile vikings, telenet, enz...))

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb een appeal gedaan met de vraag waarom mijn account opgeschort is en om deze opnieuw te activeren.

Hier kreeg ik vandaag dit antwoord op
Hello,

Your account has been suspended due to multiple or repeat violations of the Twitter Rules: https://twitter.com/rules.

Please do not respond to this email as replies and new appeals for this account will not be monitored.

Thanks,

Twitter Support
Dus nog steeds geen idee waarom mijn account opgeschort is.

Ik vind ook nergens een manier om een fatsoenlijke helpdesk vast te krijgen (email/chat?).

Wat een nest is met dat toch weer.
Ik vermoed dat er niets anders opzit dan een nieuwe account te maken en alle items die ik volgde terug toe te voegen?

Iemand hier al ervaring mee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:58

SuBBaSS

-has Ryzen

Dit kan toch echt alleen Twitter je vertellen (maar dat doen ze dus niet expliciet).
Lange leve twitter....

Je post hier het antwoord op je vraag aan Twitter, maar je hebt als het goed eerder al bericht gehad omtrent die "violations" lijkt me, waarin ze wellicht wat concreter zijn?
Je account is opgeschort, dat zou iets tijdelijks suggeren...
Ik zou in de tussentijd niet met andere accounts aan de gang gaan omdat ze daar wel expliciet over zijn in hun Rules;
Als je probeert om een permanente opschorting van je account te omzeilen door nieuwe accounts te maken, schorten we je nieuwe accounts ook op.
Hoewel daar wel "Permanent" bij staat, dat zou voor tijdelijke bans iets anders suggereren...
Lijkt me een ontzettend vervelende partij om mee in de strijd te moeten gaan....

[ Voor 6% gewijzigd door SuBBaSS op 03-04-2018 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldEvil1
Tja, ik heb nooit eerder emails erover gehad.

En de enige communicatie die ik nu heb ik deze boodschap als ik inlog.
En dan nog het antwoord op mijn 'ticket' dat ik aangemaakt had.

'Je account (xxx) is momenteel opgeschort. Bezoek de helppagina over opgeschorte accounts voor meer informatie.'

Die help-pagina leert ook niet veel.
Mijn laatste 'post' op twitter is al van eind februari heb ik gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldEvil1
Ik vind het vooral straf dat je geen dialoog met hen kan krijgen om te weten waar het aan ligt.
account gehacked?
Toch een post gedaan die niet volgens de regels is?
...

En dat ze dan nu antwoorden 'nieuwe tickets van uw account worden automatisch genegeerd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:11
Tja, wij weten je tweets ook niet en we werken er ook niet. Dus hoe wil je dat wij het oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-06 20:11
Misschien hun helpdesk een Tweet sturen?

Maar serieus, ik denk dat hier op Tweakers idd ook niet echt een antwoord zit.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldEvil1
np, ik kon maar proberen.
Mogelijks waren er ervaringsdeskundigen ... En kon iemand zeggen hoe ze het terug in orde gekregen hadden.

ik zal nog een paar dagen wachten en dan zal ik maar een nieuwe account maken ... dan zien we wel of die ook weer gebanned wordt.
Twitter is ineens fel in mijn achting gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Tja.., zoals hierboven ook al staat, we kennen de naam van je account niet, noch je tweets, dus er valt weinig over te zeggen...
Lijkt je accountnaam misschien te veel op die van iemand anders/een bedrijf? Mogelijk hebben mensen je gerapporteerd ivm iets dergelijks, of eventueel een bepaalde tweet, c.q. woordgebruik?
Pagina: 1