Ik heb een 5.1.4 opstelling sinds dit weekend. Nu ben ik wat materiaal gaan afspelen en zoeken.
De Dolby atmos test blurays zijn geweldig. Die laten echt zien wat het systeem kan doen, ene demo wat duidelijk dan de andere, maar meerendeel is duidelijk indrukwekkend.
Jason bourne serie ga ik nu kijken, deel 1 uit 2012 gezien. Enige wat ik me daarvan direct herinner is een trap die boven iemands hoofd geluid maakte. Ik zou zeggen dat ik er niet bijzonder veel van merkte. Maar als je het merkt, is het nice!
Nu mijn vraag welke andere films/muziek/demo's/games of whatever atmos materiaal kunnen jullie mij aanbevelen?
Qua games lees ik dat deze games atmos zouden ondersteunen:
Assasin Creed Origins (op PC van wat ik kan zien)
Battlefield 1
Crack down 3 (niet released nog)
Final Fantasy XV (op PC van wat ik kan zien)
Gears of War 4
Mass Effect Andromeda (op PC van wat ik kan zien)
Rise of Tombraider
Super lucky Tale.
Kan iemand mij vertellen welke games hierboven op de pc atmos ondersteuning hebben?
De Dolby atmos test blurays zijn geweldig. Die laten echt zien wat het systeem kan doen, ene demo wat duidelijk dan de andere, maar meerendeel is duidelijk indrukwekkend.
Jason bourne serie ga ik nu kijken, deel 1 uit 2012 gezien. Enige wat ik me daarvan direct herinner is een trap die boven iemands hoofd geluid maakte. Ik zou zeggen dat ik er niet bijzonder veel van merkte. Maar als je het merkt, is het nice!
Nu mijn vraag welke andere films/muziek/demo's/games of whatever atmos materiaal kunnen jullie mij aanbevelen?
Qua games lees ik dat deze games atmos zouden ondersteunen:
Assasin Creed Origins (op PC van wat ik kan zien)
Battlefield 1
Crack down 3 (niet released nog)
Final Fantasy XV (op PC van wat ik kan zien)
Gears of War 4
Mass Effect Andromeda (op PC van wat ik kan zien)
Rise of Tombraider
Super lucky Tale.
Kan iemand mij vertellen welke games hierboven op de pc atmos ondersteuning hebben?