Ik krijg geen coins erbij voor het bekijken van content, doe ik iets verkeerd of werkt het niet?
Wat doe je? Want je kan niet een artikel aanklikken en gelijk weer terug gaan. Je moet wel een langere tijd het artikel open hebben. En daarnaast geen andere zaken doen, dus als je een artikel op een andere tab opent en verder gaat met Tweakstone, zal dat waarschijnlijk gezien worden als niet lezen van het artikel en dus geen coins.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik ga naar de homepage, of klik op die button, en lees een artikel. Gewoon helemaal gelezen, duurt 30 seconden ofzo. Ik gebruik ook geen ad-blocker dus snap niet waar t mis gaat.Hero of Time schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:38:
Wat doe je? Want je kan niet een artikel aanklikken en gelijk weer terug gaan. Je moet wel een langere tijd het artikel open hebben. En daarnaast geen andere zaken doen, dus als je een artikel op een andere tab opent en verder gaat met Tweakstone, zal dat waarschijnlijk gezien worden als niet lezen van het artikel en dus geen coins.
Hier ook, ook bij artikelen die ik echt lees.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Hmm, net een artikel gelezen en idd, geen coins erbij. Blijkbaar is dat uitgeschakeld.
Commandline FTW | Tweakt met mate