Toon posts:

Deck Builder Github

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Ik zie een Deck building Script op Github die ik graag op mijn wordpress wil en graag wil editen maar ik heb werkelijk geen idee hoe. Ik heb wel een HTML kennis maar ben niet een pro.

Hier is de link:

https://github.com/nemophrost/deckbuilder

Hoe kan ik dit in mijn wordpress pagina krijgen en waar moet ik beginnen om dit te editen. Waar begin je vanaf Github kan iemand mij dit uitleggen.

De maker van de Deck Builder zegt ook erbij dat het een begin is maar dat de gebruiker het moet bewerken, maar ik heb geen idee waar ik die files in moet gooien om te bewerken. Is dat de pagina of een software?

Ik zou graag een uitleg willen krijgen hoe ik dit moet aanpakken.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Wordpress

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ja engelse paginas maar werd er niet wijzer op.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2018 11:36 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:35:
kan iemand mij dit uitleggen.
[...]
Ik zou graag een uitleg willen krijgen hoe ik dit moet aanpakken.
Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:35:
Ja engelse paginas maar werd er niet wijzer op.
Begin dan eens met vertellen wat je niet snapt, waar je op vast loopt. Je kunt toch niet van ons verwachten dat we je een complete tutorial git(hub) gaan geven? En er is daarnaast ook zat te vinden: [google=how to use github]. Probeer deze bijvoorbeeld eens.

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 03-04-2018 12:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@RobIII Ik zou graag willen weten hoe ik deze files in mijn wordpress kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:26:
@RobIII Ik zou graag willen weten hoe ik deze files in mijn wordpress kan plaatsen.
Nou begin eens met te vertellen wat je hebt gezocht, gevonden, gelezen en/of geprobeerd? En wat lukt(e) daar niet aan dan?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeer om te files te openen en in een pagina van wordpress te stoppen als in een Code en geen text dat is niet gelukt, ik heb gezocht wat github is en dat is een platform waar je bestanden kan delen maar dat ze ook kunnen worden verbetered. Verder weet ik niet wat voor bestanden het zijn wat in de github zit en hoe ik het op de website kan plaatsen. Ik krijg het gevoel dat de bestanden niet compleet zijn of ready to use. Ik had een idee dat ik de bestanden of de codes in de files zo in wordpress pagina kon stoppen.

(ik heb nog niet echt de kennis er voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Begrijp ik nou goed dat dit alles is wat je vraagt?
https://developer.mozilla...ocs/Web/HTML/Element/code

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, maar uit deze woordenbrij word ik echt niet wijzer dan ik al was. @Verwijderd wil je alsjeblieft duidelijk aangeven wat je nou probeert te bereiken, wat je tot nu toe hebt gedaan en waarop je nu precies stuk loopt?

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Gewoon in een <iframe> flikkeren en dan leren, leren, leren, leren...

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Pagina: 1