Toon posts:

PHP Snelheid Hosting Providers

Pagina: 1
Acties:
  • 1.035 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie o Wie weet welke hosting provider de snelste pagina laadsnelheid heeft.

Ik zit bij Trans IP maar die is heel traag met grote websites en de mijne laad erg traag, ik las dat iedereen op 1 server zit.

Ik zit zelf aan de Maximaal pakket van Vimexx voor wordpress te denken.

Tevens mijn 2de vraag, is er een tool of een bedrijf die een websites van de 1 provider naar de ander zet voor een X bedrag?.

Groeten

Tipsy

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebeltje
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:34
Wordpress zelf is niet heel langzaam maar sommige thema's / plugins wel. Het kan best zijn dat verhuizen naar een andere shared hosting niet veel zin heeft.

Heb je al een caching plugin geïnstalleerd? wp-super-cache of w3-total-cache bijvoorbeeld? Daar is vaak veel winst mee te behalen. Voornamelijk als bezoekers niet inloggen op je website.

Om welke website gaat het? Hoeveel bezoekers krijg je op je website elke dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik host 2 WordPress websites. Response tijd: 30 - 50ms
Er is niks mis met een standaard WordPress. Er is iets mis met jouw WordPress

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wiebeltje: Goede punt! de thema is inderdaad wel aan de zware kant dat wel. Nee ik heb die plugins nog niet geprobeerd maar er word wel ingelogt op mijn website.

DjMaze Ja inderdaad heeft te maken met de Thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kijk vooral even naar de grote van de foto's en plaatjes die je in het thema gebruikt of de eerste pagina. Ik weet uit ervaring mensen rustig zo hun foto uit de telefoon plaatsen van 1 of veel meer MB's en dan klagen over een trage site.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kijk ook even naar de ttfb, oftewel de time to first byte. Als die hoog is, is er serverside iets wat lang bezig is. Ook wel handig om te weten, is welke versie van php je draait. 5.x is nu niet bepaald snel, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Frogmen: Dit heeft inderdaad geholpen. Ik had plaatjes van 2 tot 3 MB (background image) en nu gebruik ik van 1 MB wel jammer van de kwaliteit verlies maar het laad nu wel sneller. (nu is het zo dat bij een gegeven moment ik wel veel plaatjes moet gebruiken op een pagina, mocht het trager worden wat zijn mijn opties dan. Ik heb een website met Game kaarten en elke 2 maanden komen nieuwe kaarten uit die ik op de site moet gooien, de kaarten zelf zijn niet groot maar ik vraag dit voor just in case.

CH4OS wat is: time to first byte? ik draai op 7. not wat wordpress.

Kun je mij iets meer vertellen over de time to first byte hoe ik dit kan na checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Verwijderd schreef op woensdag 4 april 2018 @ 15:18:
Frogmen: Dit heeft inderdaad geholpen. Ik had plaatjes van 2 tot 3 MB (background image) en nu gebruik ik van 1 MB wel jammer van de kwaliteit verlies maar het laad nu wel sneller. (nu is het zo dat bij een gegeven moment ik wel veel plaatjes moet gebruiken op een pagina, mocht het trager worden wat zijn mijn opties dan. Ik heb een website met Game kaarten en elke 2 maanden komen nieuwe kaarten uit die ik op de site moet gooien, de kaarten zelf zijn niet groot maar ik vraag dit voor just in case.

CH4OS wat is: time to first byte? ik draai op 7. not wat wordpress.

Kun je mij iets meer vertellen over de time to first byte hoe ik dit kan na checken.
Chomre - F12 - Netwerk - kijken naar de statistieken van de eerste pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@RobinF Bedankt het is gelukt waar moet ik naar kijken bij de statistieken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:23:
Ik zit bij Trans IP maar die is heel traag met grote websites en de mijne laad erg traag, ik las dat iedereen op 1 server zit.
Dat lijkt me overigens echt onzin. Je zit uiteraard wel met meerdere gebruikers op een server, maar ze hebben daar echt wel meer dan 1 server voor al hun shared hosting gebruikers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:23:
ik las dat iedereen op 1 server zit.
Mr. Jinx schreef op woensdag 4 april 2018 @ 18:45:
Dat lijkt me overigens echt onzin. Je zit uiteraard wel met meerdere gebruikers op een server, maar ze hebben daar echt wel meer dan 1 server voor al hun shared hosting gebruikers ;)
Yep, maar TransIP gebruikt SAN.
De data van je website staat dus niet op een server, maar in de SAN.
Uit onderzoeken is gebleken dat de snelheid van de SAN erg fluctueert.
Dat is dus anders dan waarbij een SSD direct op de node is aangesloten.

WordPress met plugins, modules en themes (ook al gebruik je ze niet) is dus langzamer via een SAN dan direct op een SSD (al helemaal via NVMe).

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 21:51
Heb je geen last van dat het lijkt dat je website eerst moet opstarten voordat deze sneller gaat ?
Als je eenmaal op de site zit dan gaat alles veel sneller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@Verwijderd Time to first byte is de tijd tot het moment dat er data naar de browser wordt gestuurd.
Een andere optie is om caching te gaan gebruiken, hier zijn heel veel opties voor, wellucht biedt TransIP ook opties hiervoor.

Verwijderd

*knip* spam.

[ Voor 94% gewijzigd door rens-br op 30-11-2018 15:07 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.