beste allemaal,
Ik heb een medio 2017 ipad pro die een soort Mixoo actieve stylus-ondersteuning heeft (hoewel ik er geen verwijzingen naar kan vinden in de apparaatmanager of waar dan ook). Ik heb een Mixoo Active Stylus van Asin: B01N9C9AT6 gekocht bij Amazon.
Over deze stylus:
touchstift afmetingen:
Lengte: 5,5 "(140 mm);
Gewicht: 24 G
Baanbrekende eigenschap: vervangbaar
Materiaal: gemaakt van roestvrij staal en aluminium zonder kunststofonderdelen.
Biedt een gladde ervaring met pen overeenstemming schrijven voor uw tabletten en smartphones met aanraakscherm.
Praktisch in stiftvorm (clip stiften), perfect voor de uitvoering rond.
Ik kan geen manier vinden om de gevoeligheid van de pen aan te passen. Op dit moment moet ik veel druk uitoefenen om de pen te registreren. Er moet ergens een registerinstelling zijn ... of een verborgen gebruikersinterface voor een oud scroll-bedieningspaneel ervoor.

Weet iemand hoe het moet?
Bedankt!!
Ik heb een medio 2017 ipad pro die een soort Mixoo actieve stylus-ondersteuning heeft (hoewel ik er geen verwijzingen naar kan vinden in de apparaatmanager of waar dan ook). Ik heb een Mixoo Active Stylus van Asin: B01N9C9AT6 gekocht bij Amazon.
Over deze stylus:
touchstift afmetingen:
Lengte: 5,5 "(140 mm);
Gewicht: 24 G
Baanbrekende eigenschap: vervangbaar
Materiaal: gemaakt van roestvrij staal en aluminium zonder kunststofonderdelen.
Biedt een gladde ervaring met pen overeenstemming schrijven voor uw tabletten en smartphones met aanraakscherm.
Praktisch in stiftvorm (clip stiften), perfect voor de uitvoering rond.
Ik kan geen manier vinden om de gevoeligheid van de pen aan te passen. Op dit moment moet ik veel druk uitoefenen om de pen te registreren. Er moet ergens een registerinstelling zijn ... of een verborgen gebruikersinterface voor een oud scroll-bedieningspaneel ervoor.

Weet iemand hoe het moet?
Bedankt!!