Toon posts:

Hoe kan ik de actieve pengevoeligheid aanpassen in de Mixoo-

Pagina: 1
Acties:
  • 535 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
beste allemaal,

Ik heb een medio 2017 ipad pro die een soort Mixoo actieve stylus-ondersteuning heeft (hoewel ik er geen verwijzingen naar kan vinden in de apparaatmanager of waar dan ook). Ik heb een Mixoo Active Stylus van Asin: B01N9C9AT6 gekocht bij Amazon.

Over deze stylus:

touchstift afmetingen:
Lengte: 5,5 "(140 mm);
Gewicht: 24 G
Baanbrekende eigenschap: vervangbaar
Materiaal: gemaakt van roestvrij staal en aluminium zonder kunststofonderdelen.
Biedt een gladde ervaring met pen overeenstemming schrijven voor uw tabletten en smartphones met aanraakscherm.
Praktisch in stiftvorm (clip stiften), perfect voor de uitvoering rond.

Ik kan geen manier vinden om de gevoeligheid van de pen aan te passen. Op dit moment moet ik veel druk uitoefenen om de pen te registreren. Er moet ergens een registerinstelling zijn ... of een verborgen gebruikersinterface voor een oud scroll-bedieningspaneel ervoor.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61KGkHHLBgL._SL1500_.jpg

Weet iemand hoe het moet?

Bedankt!!

Alle reacties

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:16
Wat is het active component van deze pen? Het lijkt me namelijk een 13 in een dozijn aanraakgevoelige pen die verder niet actief is. Moet er überhaupt een batterij in of kan die worden opgeladen? Zo nee, is er niks in te stellen.

Verwijderd

Topicstarter
hallo Pendora,
bedankt voor je idee. Het actieve component voor deze stylus is de punt van de pen. De punt kan volgens uw hand worden gedraaid en is met de vingers te vervangen. Het kan tekenen, schrijven en andere functies op ipad-, iphone- en andere elektrische apparaten.
erg bedankt

Verwijderd

Topicstarter
hi all,
anyone other ideas or suggestions ?
I do need your help.
many thanks

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-11 12:33
Zoals @Pendora al heeft gezegd, hier is niks op in te stellen. Als het actieve punt inderdaad alleen de punt is zal er geen verborgen instelling op je iPad te vinden zijn. want als hij geen accu heeft kan hij nooit verbinding maken met je iPad via bluetooth.

Als je dat wilt zou je eerder moeten kijken naar bijvoorbeeld de Apple Pencil.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-11 15:25

Croga

The Unreasonable Man

Ik zie op die Amazon pagina ook nergens iets over "actief" staan. Daarnaast; het ding kost minder dan een goede balpen, voor dat geld ga je geen actieve pen hebben.....

Verwijderd

Topicstarter
hi, what do you think of Mixoo stylus ?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:03
Slotje waardig :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.