20*350ZO45°
Radium MP3 codec installeren, maar kwaliteit is minder dan die van LAME.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Waar moet ik die DLL dan eigenlijk plaatsen BTW?
Ik heb hier een Lame.dll alleen die plaats ik altyd in mijn EAC directory (Exact Audio Copy) omdat ik 'm daar altyd nodig heb.
Ik heb hier een Lame.dll alleen die plaats ik altyd in mijn EAC directory (Exact Audio Copy) omdat ik 'm daar altyd nodig heb.
20*350ZO45°
je kan ook de DivX codec ff opnieuw installen, dan heb je em ook weer terug 
Bij mij gebeurt dit ook af en toe als ik met FlasK bezig ben, dus ik moet steeds die codec opnieuw installen
Bij mij gebeurt dit ook af en toe als ik met FlasK bezig ben, dus ik moet steeds die codec opnieuw installen
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Je hebt inderdaad gelijk, na een uninstall en weer een verse install van mijn DivX-Codec staat ie er weer tussen, lekker weirdo allemaal, maar THX in ieder geval, ik denk dat er wel meer mensen zijn die in de toekomst tegen dit probleem lopen.Op zondag 15 juli 2001 15:20 schreef dreeke het volgende:
je kan ook de DivX codec ff opnieuw installen, dan heb je em ook weer terug
20*350ZO45°
EasyDivX downloaden. Werkt 10 keer beter dan Flask
HODL
Is dit een antwoord op mijn vraag? NeeOp zondag 15 juli 2001 16:29 schreef Ralphie het volgende:
EasyDivX downloaden. Werkt 10 keer beter dan Flask
20*350ZO45°
Sorry hoor. Ik heb ook met beide programma`s gewerkt en Flask zuigt gewoon
HODL
Je hoefd je echt niet te verontschuldigen, maar ik zag dat je nog neit zoveel posts had, en we hebben liever dat ze ontopic blijven, en idd Flask heeft bij mij nog nooit een DivX afgeleverd die niet stotterd (Ik ben ook best wel een perfectionist, iets moet gewoon in mijn ogen 100% goed zijn)Op zondag 15 juli 2001 17:57 schreef Ralphie het volgende:
Sorry hoor. Ik heb ook met beide programma`s gewerkt en Flask zuigt gewoon
20*350ZO45°
dat heb ik dus ook, eens kijken als ik thuis ben of dat werkt, codec de-en weer-in-stalleren.
ps. ralphie, ga je ouders vervelen ofzo...
ps. ralphie, ga je ouders vervelen ofzo...
Pagina: 1