Docking station voor Dell latitude 7480 thunderbolt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:14
Ik ben op zoek naar een kwalitatief goede dock voor onze Dell 7480's (met TB3). Ik kwam hierbij de D6000 tegen als mogelijke pick, maar lees er echt een hele hoop slechte dingen over. (buggy, gebrekkige drivers etc.)
Het idee is dus dat de docks met één kabel aangesloten kunnen worden om zo direct aangesloten te worden op stroom, een QHD monitor, een toetsenbord en een muis. De D6000 voldoet in principe aan deze eisen. Iemand wel positieve ervaringen met deze docks? misschien een beter alternatief?

Verder zou ik het mooi en clean vinden om deze docks achter de schermen te schroeven. Wat heb je hiervoor voor nodig? :)

Bvd,

Alle reacties

• WouterL
Iemand ?

• WouterL
Bump😐

• Stillekracht
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 13:38
Ik gebruik naar tevredenheid een Startech Usb-c hub. Notebook wordt via Usb-c aangesloten en krijgt power via de hub. Er kunnen 2 4-K monitorer worden aangesloten, Gb Ethernet, USB poort en audio.

• WouterL
Stillekracht schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:09:
Ik gebruik naar tevredenheid een Startech Usb-c hub. Notebook wordt via Usb-c aangesloten en krijgt power via de hub. Er kunnen 2 4-K monitorer worden aangesloten, Gb Ethernet, USB poort en audio.
Linkje? :) Ding is betrouwbaar?