Hey allemaal,
Ben een pc aan het samenstellen voor mijn broertje. En zou graag wat feedback willen op wat ik momenteel bij elkaar heb gezet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk vrijwel alleen maar gamen. (Fortnite, League of legends niet veel meer dan dat momenteel maar in de toekomst kan dat veranderen) Hoeft niet op 4k, gwn 1080p is al genoeg en meeste loopt dan wel op high.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles zo'n beetje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eventueel over 2 jaar of zo GPU vervangen. Nog mooi scherm erbij en eventueel andere kast.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, zat eventueel aan i3 8350k te denken, maar schijnt dat i5 8400 in meeste gevallen het toch beter doet en sowieso klein verschil.
Wat verwacht je van ons?
Vooral feedback en dus advies. Momenteel redelijk goedkope componenten genomen, weet niet hoeveel dit in jullie ogen uitmaakt? Hiervoor nooit problemen mee gehad. Eventuele aanpassingen zijn natuurlijk welkom. Had nog twijfel tussen i3 8350 en i5 8400, gezien GTX 1060 lijkt amd ryzen mij een minder goede keuze. En eventueel een goed budget scherm van max 300 zou fijn zijn mochten jullie iets weten!
Alvast bedankt!
Ben een pc aan het samenstellen voor mijn broertje. En zou graag wat feedback willen op wat ik momenteel bij elkaar heb gezet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk vrijwel alleen maar gamen. (Fortnite, League of legends niet veel meer dan dat momenteel maar in de toekomst kan dat veranderen) Hoeft niet op 4k, gwn 1080p is al genoeg en meeste loopt dan wel op high.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles zo'n beetje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eventueel over 2 jaar of zo GPU vervangen. Nog mooi scherm erbij en eventueel andere kast.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, zat eventueel aan i3 8350k te denken, maar schijnt dat i5 8400 in meeste gevallen het toch beter doet en sowieso klein verschil.
Wat verwacht je van ons?
Vooral feedback en dus advies. Momenteel redelijk goedkope componenten genomen, weet niet hoeveel dit in jullie ogen uitmaakt? Hiervoor nooit problemen mee gehad. Eventuele aanpassingen zijn natuurlijk welkom. Had nog twijfel tussen i3 8350 en i5 8400, gezien GTX 1060 lijkt amd ryzen mij een minder goede keuze. En eventueel een goed budget scherm van max 300 zou fijn zijn mochten jullie iets weten!
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 166,95 | € 166,95 |
| 1 | Gigabyte Z370P D3 | € 95,05 | € 95,05 |
| 1 | Asus Phoenix GeForce GTX 1060 3GB GDDR5 | € 258,95 | € 258,95 |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Team Group Vulcan TLGD48G2400HC1401 | € 75,70 | € 75,70 |
| 1 | Seasonic Focus Gold 450W | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 124,99 | € 124,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 831,54 | |