Mijn vraag
...
Sinds twee dagen heb ik een heel raar probleem.
Ik heb een fritz box 7360.
Nu ziet mijn computer opeens de fritzbox niet meet in het netwerkcentrum.
Het rare is nu, ik ben wel verbonden met de repeater boven.
In de fritzbox zie ik mijn box wel en andere apparaten zijn gewoon verbonden.
Wel heb ik problemen om sommige computer op het netwerk te krijgen.
Die blijven aangeven dat het netwerk niet te bereiken is en gaan automatisch in het netwerk van de repeater.
Ik draai langzaam door.
Ik kan toch geen internet hebben zonder mijn box, die moet wel actief zijn anders kom ik niet bij mijn repeater want ik heb geen Wlan op mijn computer..
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb eindeloos gelezen, allerlei instelling geprobeerd.
Ip dump, Dns dump, nieuwe instelling en vandaag uiteindelijk mijn hele box gereset.
Iedereen kan weer op de box, behalve die twee computers en mijn computer ziet nog steeds mijn box niet en alleen de repeater...nogmaals, is opeens ontstaan.
Ik zou heel blij zijn met hulp want ik werk online en nu disconnect mijn computer regelmatig van de repeater omdat die boven is.
Groetjes
...
Sinds twee dagen heb ik een heel raar probleem.
Ik heb een fritz box 7360.
Nu ziet mijn computer opeens de fritzbox niet meet in het netwerkcentrum.
Het rare is nu, ik ben wel verbonden met de repeater boven.
In de fritzbox zie ik mijn box wel en andere apparaten zijn gewoon verbonden.
Wel heb ik problemen om sommige computer op het netwerk te krijgen.
Die blijven aangeven dat het netwerk niet te bereiken is en gaan automatisch in het netwerk van de repeater.
Ik draai langzaam door.
Ik kan toch geen internet hebben zonder mijn box, die moet wel actief zijn anders kom ik niet bij mijn repeater want ik heb geen Wlan op mijn computer..
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb eindeloos gelezen, allerlei instelling geprobeerd.
Ip dump, Dns dump, nieuwe instelling en vandaag uiteindelijk mijn hele box gereset.
Iedereen kan weer op de box, behalve die twee computers en mijn computer ziet nog steeds mijn box niet en alleen de repeater...nogmaals, is opeens ontstaan.
Ik zou heel blij zijn met hulp want ik werk online en nu disconnect mijn computer regelmatig van de repeater omdat die boven is.
Groetjes