Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies gezocht MacBook of Windows

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Het voornaamste wil ik de laptop gebruiken voor Remote play van Playstation. Daarnaast als het de mac wordt wil ik hem gebruiken in combi met mijn iPhone.

Maar waar ik nu over twijfel is of ik op de Mac kan gamen met remote play.
Hier bij de specs die daar bij gegeven worden:

Systeemeisen (Mac):
OS X Yosemite of OS X El Capitan
2,40 GHz Intel Core i5-520M processor of beter
2 GB aan RAM

uiteraad ook de link naar de Mac: http://www.mediamarkt.nl/...017-mqd32n-a-1515378.html

Hoop jullie voldoende geïnformeerd te hebben, mochten er vragen zijn stel ze gerust.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Macbook of Windows; de keuze tussen een type machine van Apple en een operating system van Microsoft. Met enige nuance; ik zie geen enkele aanleiding tot een vraag noch stelling?

Verder mis ik een budget, en nog wat andere basale zaken die in een topicstart hoten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Mijn budget ligt onder de 1000 euro.

De aanleiding voor deze topic start is dat ik me afvraag of ik met de gegeven specs uit de voeten kan of dat ik verder moet kijken.

Het belangrijkste is dat de remote play er op kan. Mijn kennis van de besturingssystemen is niet het sterkst vandaar mijn vraag.
MAX3400 schreef op maandag 2 april 2018 @ 13:56:
Macbook of Windows; de keuze tussen een type machine van Apple en een operating system van Microsoft. Met enige nuance; ik zie geen enkele aanleiding tot een vraag noch stelling?

Verder mis ik een budget, en nog wat andere basale zaken die in een topicstart hoten.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een laptop kan je zo duur / goedkoop maken als je wil maar voor Remote Play heb je, zoals je zelf post, amper specs nodig.

Ik weet niet wat je bedoelt met "gebruiken in combinatie met een iPhone" maar hier liggen 3 generaties iPhone gewoon naast Windows-machines en dat gaat vlekkeloos. Allicht zal er op een Mac net iets anders iets mee kunnen maar dat weet je zelf het beste?

Dus: remote play & iPhone-gebruik en wat specs; dan zou je met reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2018 best goed uit de voeten kunnen. Persoonlijk, maar ik heb iets andere requirements, op de volgende pagina van die BBG kijken en daar staan een paar machines tot ongeveer 900 Euro.

Prijstechnisch is de Air die je linkt best duur; de CPU is al een paar generaties ouder, het scherm is "maar 1440x900 terwijl schermen van 1600x1200 tot 1920x1080 ondertussen meer de norm lijken te zijn en, als je simpel rekent, je bespaart 10 tot 30% met de linkjes naar Windows-laptops. Ikzelf (ongeacht welk merk/type laptop), zou echt die 30% mooi in mijn zak stoppen en "net even een andere" machine kopen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ga dit morgen eens op me gemak bekijken. Bedankt voor je hulp zover.

Nog een fijne avond.
MAX3400 schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:10:
Een laptop kan je zo duur / goedkoop maken als je wil maar voor Remote Play heb je, zoals je zelf post, amper specs nodig.

Ik weet niet wat je bedoelt met "gebruiken in combinatie met een iPhone" maar hier liggen 3 generaties iPhone gewoon naast Windows-machines en dat gaat vlekkeloos. Allicht zal er op een Mac net iets anders iets mee kunnen maar dat weet je zelf het beste?

Dus: remote play & iPhone-gebruik en wat specs; dan zou je met reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2018 best goed uit de voeten kunnen. Persoonlijk, maar ik heb iets andere requirements, op de volgende pagina van die BBG kijken en daar staan een paar machines tot ongeveer 900 Euro.

Prijstechnisch is de Air die je linkt best duur; de CPU is al een paar generaties ouder, het scherm is "maar 1440x900 terwijl schermen van 1600x1200 tot 1920x1080 ondertussen meer de norm lijken te zijn en, als je simpel rekent, je bespaart 10 tot 30% met de linkjes naar Windows-laptops. Ikzelf (ongeacht welk merk/type laptop), zou echt die 30% mooi in mijn zak stoppen en "net even een andere" machine kopen.