Kleuren tweakstone

Pagina: 1
Acties:

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Topicstarter
Het is niet echt een bug maar ik weet niet waar ik het neer moet zetten en eigenlijk is het zelfs een non issue...

Voor sommige kleurenblinden (zoals ik) is er geen verschil te zien tussen de common en uncommon.

Het is een toffe actie en je kan onmogelijk met alles rekening houden en je hoeft ook niets te veranderen maar wellicht kan er een volgende keer wel een beter onderscheidt komen.

Never mind. Ik zie nu dat hoe hoger het nummer de rang anders is. Perfect geregeld dus.

Haal dit bericht maar weg

[ Voor 13% gewijzigd door emnich op 01-04-2018 23:24 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het scheelt dat ze in volgorde staan. De eerste 50 zijn common, vanaf 51 zijn het uncommon. Vanaf 81 is het rare en 96 en hoger is epic.

Hopelijk helpt je dat iets in het identificeren van de 'waarde' van de kaarten. :)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Topicstarter
Ik kwam er net achter door hawking.... :z |:(

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:59
Hero of Time schreef op zondag 1 april 2018 @ 23:23:
Het scheelt dat ze in volgorde staan. De eerste 50 zijn common, vanaf 51 zijn het uncommon. Vanaf 81 is het rare en 96 en hoger is epic.

Hopelijk helpt je dat iets in het identificeren van de 'waarde' van de kaarten. :)
Het kan makkelijker:

Games zijn common,
Hardware is uncommon,
De Tweakers "oudgedienden" zijn rare (of raar :+ )
De geanimeerde kaarten zijn epic.

iRacing Profiel

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-11 04:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De rares zijn niet allemaal oudgedienden, het zijn wel allemaal mensen van het kantoor. Serverbeheer, ontwikkeling en redactie. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Er was m.i. genoeg differentiatie buiten de kleur van de rand :)

Intentionally left blank

Pagina: 1