Toon posts:

halflife wallhack

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gehoord dat er een proggie is zodat je kan zien of er mensen op een server spelen die wallhack hebben (zodat ze dus door muren kunnen kijken)
ik wil eerlijk spelen en niet tegen cheaters
dus weet iemand waar ik da proggie kan downloaden??

Verwijderd

bedoel je punkbuster?

www.punkbuster.com

Verwijderd

Topicstarter
niet helemaal
die gast kon zien wie er een wallhack had
hij was meteen weer van de server af en wist zijn naam niet meer dus kon het niet vragen
maar het gebeurt vaker dat ik zeker weet dat ze achter een muur staan en dan kom je aanlopen en dan staan ze ineens voor je neus poef en dan weet je niet wat je overkomt
ik vin da echt lame

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zondag 15 juli 2001 09:07 schreef WuKen het volgende:
niet helemaal
hij was meteen weer van de server af en wist zijn naam niet meer dus kon het niet vragen
maar het gebeurt vaker dat ik zeker weet dat ze achter een muur staan en dan kom je aanlopen en dan staan ze ineens voor je neus poef en dan weet je niet wat je overkomt
ik vin da echt lame
als je weet dat er iemand om de hoek staat moet je niet rennen, maar lopen, als je rent maak je herrie en hoe harder eht geluid hoe dichter bij, en zodar zij vinden dat jij dicht genoeg bij bent springen zij tevoorschijn en schieten ze je lek, omdat jij herrie maakt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Speel gewoon op strikerz.net en dan heb je voor'et meeste geen last van die cheaters. Problem solved... right? :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat wil je in hemelsnaam doen als je zou kunnen zien dat mensen wallhacken? Zoek gewoon een server waar GEEN cheaters op spelen ;)

Verwijderd

dia gast was waarschijnlijk gewoon een ervaren speler, die die 'cheaters' ghoste en zo achterkwam of ze cheatten of niet. Niks proggie's ofzo (of heeft hij dat letterlijk gezegd).

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 11:56 schreef IceStorm het volgende:
Wat wil je in hemelsnaam doen als je zou kunnen zien dat mensen wallhacken? Zoek gewoon een server waar GEEN cheaters op spelen ;)
Je kon ook gewoon mij quoten en dan zeggen " I agree " maar neeeeeeeeeee.... hij doet'et zo.... :Z ... :P

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

zucht raven moet ook altyd geleik hebben....
is het niet op Gameforum dan is het wel op GoT naja iig, chietorz zal je vrijwel altyd blijven houden, nu heb ik het niet alleen over cs, en gelukkig zijn er 1000en servers waar geen chietorz rond lopen dus ga je daar es een kijkje nemen misschien bevalt het je wel

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 13:42 schreef RSP het volgende:
zucht raven moet ook altyd geleik hebben....
is het niet op Gameforum dan is het wel op GoT naja iig, chietorz zal je vrijwel altyd blijven houden, nu heb ik het niet alleen over cs, en gelukkig zijn er 1000en servers waar geen chietorz rond lopen dus ga je daar es een kijkje nemen misschien bevalt het je wel
Laat me je herrineren dat dit geen GF is, En voor de rest hou ik me wel stil, want jij lokt alleen maar een flame uit nu. Want wat jij zegt slaat nu nergens op (over mij dan), Want bij strikerz is'et gewoon beter. Daar zijn genoeg mensen hier het mee eens.... dus...

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op zondag 15 juli 2001 14:23 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Laat me je herrineren dat dit geen GF is, En voor de rest hou ik me wel stil, want jij lokt alleen maar een flame uit nu. Want wat jij zegt slaat nu nergens op (over mij dan), Want bij strikerz is'et gewoon beter. Daar zijn genoeg mensen hier het mee eens.... dus...
Ja raven, je bent gewoon een lul ;)

Steam

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 15:09 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Ja raven, je bent gewoon een lul ;)
[kind (of gameforum) mode ON]
I know what I am but what are you? :P
[kind (of gameforum) mode OFF]
O-) ... :)

• pica
Euh, een aardige gozer? :P

Steam

• RSP

RSP

niet helemaal
als ik iemand tegen een muur aan zie schieten denk ik ook bij mezelf HEEJ zou die gozer die muur zo mooi vinden of is hij aan't cheaten ??

en raven...
misschien was het idd uitlokken van flame, m'n excuus hiervoor

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 15:28 schreef RSP het volgende:

[..]

als ik iemand tegen een muur aan zie schieten denk ik ook bij mezelf HEEJ zou die gozer die muur zo mooi vinden of is hij aan't cheaten ??

en raven...
misschien was het idd uitlokken van flame, m'n excuus hiervoor
Maar dude... kom dan eens naar strikerz dan man. Just try it... wedden dat je dan meteen hooked bent.. erm.. naja. meteen ook weer niet maar goed. Just try it:
Strikerz.net 1 (Public) 213.239.154.30:27017
Strikerz.net 2 (Public) 213.239.154.30:27027

• pica
Jup, heel veel gasten van het GoT zie je daar, incluus mij en reef :) .

Steam

• RSP

RSP

okay ik ga ze aan me gamespy toevoegen en ik ga het uitproberen thx guys

Verwijderd

Net zo'n lekkere match in dust 8er de rug... :)
Strikerz is de oplossing voor cheaters! trust me! :D
edit:

zo beter pica? :P

• pica
TRUST! NIET THRUST! :P
Maar tis jammer dak overdag niet ken spelen, ff in de grote vakantie ff kijken, als alle kids en pappies weg zijn, dan zal die ping wel naar benee gaan.

Steam

Verwijderd

Naja.. ik kan vanavond niet gamen... morgen vroeg op om te werken... :'(

Verwijderd

Topicstarter
heb vanmiddag ff strikerz gecheckt
en idd een hele goeie server
goede ping
goeie sfeer
gewoon een van beste servers waar ik op gespeeld heb
wordt denk ik me vaste server :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 15 juli 2001 19:04 schreef WuKen het volgende:
goede ping
goeie sfeer
Onder welke naam :)? Kom ik je nog wel eens tegen gok ik :P

http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=playerinfo&player=8780 gok ik :)

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 19:04 schreef WuKen het volgende:
goede ping
goeie sfeer
vaste server? owow... strikerz zuigt!! move!! Don't play there! :P .. :)
Just kiddin. welcome to the vasties.. ofzo.. whehe. :)

• nadd
  • Laatst online: 10-02 23:01
niet helemaal
ik vin da echt lame
Ik heb geen wallhack maar met machinegun kom ik ook altijd schietend een hoekje om. Dus iemand die opeens schietend tevoorschijn komt is niet per definitie een wallhacker maar soms ga je je inderdaad dingen afvragen.

Verwijderd

Wallhackers kun je vaak wel herkennen door met ze mee te kijken.

Verwijderd

Tegenwoordig kom je echt overal cheaters tegen, dit is verrot!.. echt mensen, er moet iets aan gedaan worre

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-02 15:26

Damian

Insane Obtrusion

dat zou veranderen met de nieuwe Half Life, erhm 1.0.0.7 volgens mij, maar het werkt nog steeds en stond er gister ook weer een met zijn kop tegen de muur, te koeken of er iemand aankwam, damn wat :r ik op die lui, enne, ik denk dat ik maar eens wat meer op Strikerz ga spelen, kheb er al wel gespeeld, check http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=playerinfo&player=872 , maar nog niet zo veel, ik denk dat ik maar ff ga kijken vanavond, of het er nog een beetje gezzellig is..., dus, ik zie je daar vanavond wel Raven, ga ik ff je ass woepen!!!! ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Pagina: 1