Ik weet de naam van de film niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnschuman
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-07-2023
Hallo,

Ik heb wat hulp nodig. Ik heb onlangs (ongeveer 5/6 maanden geleden) een hele goede en grappige film gezien op Netflix. Maar ik ken de naam van de film niet meer en ik kan de film niet meer op Netflix vinden (zelfs niet in mijn kijkgeschiedenis). Ik heb geen geluk gehad met moviefinder-websites. Dus ik ga de film beschrijven en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Het is een film over een Amerikaans gezin met een moeder, vader en twee dochters. De dochters zijn ongeveer 15 en 12 denk ik. Ze hebben vaak ruzie. Ze hadden ook een kat, ik denk dat de kat Springkels ofzo heet. Toen de moeder en de vader niet thuis waren, vond het jongere meisje de kat dood in de kelder. De twee zussen begraafde de kat in de tuin. De vader wil het huis verkopen omdat ze financiële problemen hadden, denk ik, maar de jongere dochter wil niet verhuizen. Dus ze verstopt op zolder als ze een open huis houden. En het meisje zakt per ongeluk door het plafond. Ze verkopen het huis niet omdat het meisje dat niet wil. Ze hadden ook een verbouwing aan de achterkant van het huis. De vader en de jonge dochter hebben een grote lange tekening gemaakt. Het meisje neemt de tekening mee naar school om aan haar klasgenoten te laten zien. De film is niet oud en het oudere meisje is erg populair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
https://www.netflix.com/WiViewingActivity

Bij mij staat hier de geschiedenis tot zo'n 2 jaar terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:57
... en anders kan je het beter vragen in Hoe heet deze film? Deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnschuman
nino_070 schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:44:
https://www.netflix.com/WiViewingActivity

Bij mij staat hier de geschiedenis tot zo'n 2 jaar terug
Volgens mij was de film verwijderd van Netflix, anders had ik hem daar wel tussen zien staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
martijnschuman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 00:09:
[...]

Volgens mij was de film verwijderd van Netflix, anders had ik hem daar wel tussen zien staan
Dan kun je deze lijstjes afgaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnschuman
Ik wist niet eens dat die bestonden, ik ga daar zeker tussen kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:09
martijnschuman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 00:09:
[...]

Ook series en films die verwijderd zijn staan nog steeds bij de kijkgeschiedenis.
Pagina: 1