Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb wat probleempjes met mijn iPhone. Hij laadt namelijk bij sommige opladers niet op. Ik heb twee officiele apple laders, maar 1 van de twee werkt niet meer. Ik heb deze oplader ook uitgeprobeerd bij een andere iPhone en daar werkt het wel gewoon. Het ligt dus niet aan de oplader.

Ook is mijn telefoon heel erg snel leeg sinds een paar dagen. Ik heb mijn iPhone al gereset, instellingen aangepast, maar dit werkt allemaal niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:44

nelizmastr

Goed wies kapot

Je kan een defecte of vieze oplaadpoort hebben. Probeer die eens schoon te maken en probeer dan nogmaals.
Als je accu nog nooit is vervangen is het ook niet heel gek dat-ie sneller leeg gaat. De 5S is immers ook alweer 5 jaar oud. Apple vervangt geloof ik momenteel accu's voor €29.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
nelizmastr schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:39:
Je kan een defecte of vieze oplaadpoort hebben. Probeer die eens schoon te maken en probeer dan nogmaals.
Als je accu nog nooit is vervangen is het ook niet heel gek dat-ie sneller leeg gaat. De 5S is immers ook alweer 5 jaar oud. Apple vervangt geloof ik momenteel accu's voor €29.
Het batterij vervangingsprogramma van Apple geldt voor toestellen vanaf de iPhone 6, dus niet voor de 5s.

De tip van de vuile oplaadpoort is een goede, eigenlijk het eerste, dat men moet checken, wanneer er oplaadproblemen zijn.
Overigens hoeft de telefoon van TS natuurlijk geen vijf jaar oud te zijn, in enkele winkels is de 5s zelfs nu nog te koop.

[ Voor 19% gewijzigd door Marly op 03-04-2018 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:44

nelizmastr

Goed wies kapot

Marly schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:57:
[...]

Het batterij vervangingsprogramma van Apple geldt voor toestellen vanaf de iPhone 6, dus niet voor de 5s.

De tip van de vuile oplaadpoort is een goede, eigenlijk het eerste, dat men moet checken, wanneer er oplaadproblemen zijn.
Overigens hoeft de telefoon van TS natuurlijk geen vijf jaar oud te zijn, in enkele winkels is de 5s zelfs nu nog te koop.
Te koop staat niet gelijk aan vers van de band, want de 5S wordt al zeer geruime tijd niet meer geproduceerd. Wat nu in winkels ligt is zogenaamd "refurbished" spul, oftewel gebruikte iPhones met een opgepoetste buitenkant met een beperkte korting.

I reject your reality and substitute my own