Ander facebook account gebruiken bij apps

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1058471

Topicstarter
Mijn vraag
ik heb een facebook account op facebook en log ook bij verschillende apps in met deze account. Soms kun je kiezen of je wilt inloggen via app of via emailadres en wachtwoord, maar niet altijd. Nu heb ik één app gezamelijk met mijn man, via zijn facebook account geinstalleerd. Maar als ik nu een app via facebook wil laten inloggen neemt hij altijd zijn account. Hoe kan ik dit veranderen? Ik heb de app zijn zijn account al verwijderd, maar het werkt niet. Wat kan ik nog doen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een iphone 5s en een ipad air 2 met de laatste software.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Facebook account verwijderen, gezamelijke app verwijderen. Bij accounts zijn account verwijderen.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik snap het verhaal niet helemaal omdat met "de app" volgens mij losjes wordt verwezen naar zowel de Facebook app zelf alsmede een andere apps (meerdere). Ik ga er even van uit dat je het hebt over een andere app dan Facebook die gebruik maakt van de "Login met Facebook" functie.

Die functie voor third-party apps leunt volgens mij op het account dat in de Facebook-app zélf aangemeld staat. Als dat je man is, dan logt hij in als je man. Ben jij dat, dan logt de app in als jou.
Het account verwijderen onder de iOS-instellingen brengt daar naar mijn weten weinig verschil in tenzij het een app is die vraagt om toegang tot het account ipv "inloggen via Facebook". Het gaat er vziw om welk account actief is in de Facebook-app.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Laat de App de App en log via Safari in, in je browser dus. Niet in Google accounts, want dat koppelt aan elkaar.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.