Ik heb recentelijk 2 Kenwood LS 34 speakers gratis gekregen en ik zou ze erg graag willen gebruiken maar ben even in de war over hoe ik dat zou moeten doen. De speakers hebben enkel een zwarte en rode draad die eruit komen aan de achterkant. Zelf heb ik de Edifier R1280T speakerset nu staan en ik zou ze graag samen willen gebruiken. Ik ben zelf niet een enorme audio kwaliteit nerd dus iets verlies van kwailiteit vind ik niet erg.
Dus om terug te komen op mijn vraag: Is het mogelijk om de speakers samen te gebruiken? Zo ja, wat heb ik hier voor nodig?
Ik heb al geprobeerd om hier online meer over te vinden maar ik ben nergens achtergekomen. Als iemand gewoon een link heeft of een website die het uitlegd dan vind ik dat ook helemaal prima, bedankt!!
Dus om terug te komen op mijn vraag: Is het mogelijk om de speakers samen te gebruiken? Zo ja, wat heb ik hier voor nodig?
Ik heb al geprobeerd om hier online meer over te vinden maar ik ben nergens achtergekomen. Als iemand gewoon een link heeft of een website die het uitlegd dan vind ik dat ook helemaal prima, bedankt!!