[Voeding] Oude aftandse Aopen of moderne Okkiewokkie?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48
Voor een kennis met weinig geld ben ik een PC in elkaar aan het zetten van rest-onderdelen. Nu heb ik thuis zowel een redelijk moderne 300W voeding liggen met SATA etc, maar wel van een totaal vaag merk(https://www.amazon.de/Net...L%C3%9CFTER/dp/B009AU0TAW). Daarnaast heb ik een ancient voeding van Aopen, 250W, zonder SATA (dus alleen met verloopjes SSD aansluiten), zonder brede ATX-connector etc.

Welke zou de beste voeding zijn om in deze PC te schroeven? Het is een PC van niks qua stroomverbruik met een kleine i3 en een SSD.

[ Voor 11% gewijzigd door M_V op 01-04-2018 19:23 ]

Beste antwoord (via M_V op 02-04-2018 22:44)

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Nou beide zullen de PC slopen. Linkworld sloopt PC's vanaf het begin af aan en de Aopen zal onder tussen wel kapotte elco's hebben en daardoor extreem hoge ripple. Welke de PC het snelst sloopt is moeilijk te zeggen. Het is neem ik aan de bedoeling de PC zo snel mogelijk stuk te krijgen?

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:18
Beide gare troep. Liever koop je een goedkope 300/350W 80+ voeding van een fatsoenlijk merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
_JGC_ schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:43:
Beide gare troep. Liever koop je een goedkope 300/350W 80+ voeding van een fatsoenlijk merk.
Dat het allebei gare troep is, dat vreesde ik zelf ook al ;)

Maar persoon zegt geen 30 euro te kunnen missen voor een fatsoenlijke voeding..... dus wat te kiezen uit twee kwaden :-D

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Nou beide zullen de PC slopen. Linkworld sloopt PC's vanaf het begin af aan en de Aopen zal onder tussen wel kapotte elco's hebben en daardoor extreem hoge ripple. Welke de PC het snelst sloopt is moeilijk te zeggen. Het is neem ik aan de bedoeling de PC zo snel mogelijk stuk te krijgen?

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
TjaDan denk ik dat ik mezelf maar eens op een nieuwe voeding trakteer en dan heb ik een prima BeQuiet PurePower over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
M_V schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:44:
TjaDan denk ik dat ik mezelf maar eens op een nieuwe voeding trakteer en dan heb ik een prima BeQuiet PurePower over :)
Zolang dat niet een (hele) oude Pure Power voeding is lijkt mij dat idd de beste oplossing.

AMD Nieuwsdiscussie

Pagina: 1