Een kennis wil in zijn Aptiva (PIII-450) nog wat geheugen naast zijn 128 Mb prikken. Nu zijn die Aptiva's nogal vage PC's dus zijn er misschien mensen die hier (slechte) ervaringen mee hebben ? En heeft het meerwaarde om 256 Mb er bij te zetten ipv 128 Mb ?
Verwijderd
256 MB is vandaag de dag zeker gen slecht idee. Zeker als je gewoon een paar programma's tegelijk open wilt zetten.
Verwijderd
Ik heb voor mijn "moeilijke" compaq ff contact gehad met infomatique die precies het juiste geheugen voor mijn computer wist te vinden. Mischien een idee
sommige kunnen normaal sdram hebben, andere hebben speciaal IBM geheugen nodig, wat hele hoge prijzen heeft in vergelijking met het normale sdram
hier draait ook een aptiva, maar volgende keer lekker een kloon die ik zelf bouw hoor, veel makkelijker met alles, en met upgraden
hier draait ook een aptiva, maar volgende keer lekker een kloon die ik zelf bouw hoor, veel makkelijker met alles, en met upgraden
Mijn servertje is een Aptiva
Is van 32MB naar 512MB gegaan.(2x256MB goedkoop OEM geheugen)
Uit ervaring kan ik zeggen dat Aptiva's niet echt moelijk doen met noname werkgeheugen.
IBM Aptiva mobo's zijn vaak door Acer gemaakt. Acer>Aopen
[MarZialE]
Is van 32MB naar 512MB gegaan.(2x256MB goedkoop OEM geheugen)
Uit ervaring kan ik zeggen dat Aptiva's niet echt moelijk doen met noname werkgeheugen.
IBM Aptiva mobo's zijn vaak door Acer gemaakt. Acer>Aopen
[MarZialE]
Verwijderd
Ik heb een PIII450 Aptive, heeft inderdaad een Acer mobo en slikt qua intern geheugen alles. Dus gewoon doen, geen probleem!Op zondag 15 juli 2001 04:21 schreef Kruimeltje het volgende:
Een kennis wil in zijn Aptiva (PIII-450) nog wat geheugen naast zijn 128 Mb prikken. Nu zijn die Aptiva's nogal vage PC's dus zijn er misschien mensen die hier (slechte) ervaringen mee hebben ? En heeft het meerwaarde om 256 Mb er bij te zetten ipv 128 Mb ?
grtz SP
Pagina: 1