And The Only One
MMMmmmmmmmmmmmmm Niemand, ben ik dan de enige met een Asus TNT2, die twijfelt om die nieuwe drivers er op te zetten.
En nee, ik ga ze er nu niet opzetten, wil mijn HD niet weer verknallen, zonder een back-up, en heb nog geen fikker.
Mzzl Diamon
En nee, ik ga ze er nu niet opzetten, wil mijn HD niet weer verknallen, zonder een back-up, en heb nog geen fikker.
Mzzl Diamon
And The Only One
Waarom probeer je die Drivers niet gewoon.
Doe ik ook altijd.
Gewoon proberen en testen met 3dmark 2000 en score vergelijken.
Ik heb een Asus V3800ultra en ik test vanavond/morgen even en kijken of ze sneller zijn.
Zo niet, dan maar weer 5.14 erop.
None problemo
Doe ik ook altijd.
Gewoon proberen en testen met 3dmark 2000 en score vergelijken.
Ik heb een Asus V3800ultra en ik test vanavond/morgen even en kijken of ze sneller zijn.
Zo niet, dan maar weer 5.14 erop.
None problemo
Heb dat al eens eerder gedaan, had toen de grootste problemen met het terug zetten van de oude drivers.
Als je het hebt gedaan, wil je me dan effe laten weten wat de performance waren.
Thanks
Mzzl Diamon
Als je het hebt gedaan, wil je me dan effe laten weten wat de performance waren.
Thanks
Mzzl Diamon
And The Only One
Ik heb laatst een keer de moeite genomen om diverse drivers te proberen.
Het kwam neer op het volgende:
Systeem 1 : Athlon 750 met Asus tnt2-ultra
Systeem 2 : Pentium III-500 met Creat. GFpro
Systeem 1 gaf veelal geen beeld bij drivers zoals 3.68, 3.72 etc... (van nvidia)
Alleen 5.13 en 5.14 deden het en 5.14 waren het snelste in 3dmark2000.
Systeem 2 werkten alle drivers op maar alle waren langzamer dan 5.14.
Het komt er dus op neer dat 5.14 voor mij de snelste zijn, maar of die ook het meest stabiel zijn weet ik niet, maar ik heb er geen problemen mee.
Maar als ik de functies van mijn Asus kaart wil gebruiken (TV kijken via TV-BOX) dan moet ik een keuze maken tussen 1 van de Asus drivers en welke daarvan de snelste/beste is weet ik nog niet.
Voordat ik daar achter ben.. Duurt een tijdje, dat benchmarken, en daar heb ik op dit moment geen zin in.
Het werkt nu goed en snel.
Mijn P3-500 met 128 mb heeft ongeveer 600 3dmarks meer dan m'n Athlon750 met 192 mb, wat nogmaals bewijst wat de kracht is van de Geforce PRO.
grtz.
Het kwam neer op het volgende:
Systeem 1 : Athlon 750 met Asus tnt2-ultra
Systeem 2 : Pentium III-500 met Creat. GFpro
Systeem 1 gaf veelal geen beeld bij drivers zoals 3.68, 3.72 etc... (van nvidia)
Alleen 5.13 en 5.14 deden het en 5.14 waren het snelste in 3dmark2000.
Systeem 2 werkten alle drivers op maar alle waren langzamer dan 5.14.
Het komt er dus op neer dat 5.14 voor mij de snelste zijn, maar of die ook het meest stabiel zijn weet ik niet, maar ik heb er geen problemen mee.
Maar als ik de functies van mijn Asus kaart wil gebruiken (TV kijken via TV-BOX) dan moet ik een keuze maken tussen 1 van de Asus drivers en welke daarvan de snelste/beste is weet ik nog niet.
Voordat ik daar achter ben.. Duurt een tijdje, dat benchmarken, en daar heb ik op dit moment geen zin in.
Het werkt nu goed en snel.
Mijn P3-500 met 128 mb heeft ongeveer 600 3dmarks meer dan m'n Athlon750 met 192 mb, wat nogmaals bewijst wat de kracht is van de Geforce PRO.
grtz.
Gewoon ff image maken met Norton Ghost en dan drivers wisselen. Lukt terugzetten van drivers niet, kun je altijd nog de image terugzetten.
zonder een back-up, en heb nog geen fikker.
Zegt genoeg, en heb Ghost niet
Mzzl Diamon
Zegt genoeg, en heb Ghost niet
Mzzl Diamon
And The Only One
Verwijderd
Als je windows 2000 hebt werkt switchen van drivers prima. Uninstall de oude eerst via de device manager, herstart en installeer de nieuwe.
Success guaranteed!
Success guaranteed!
Pagina: 1