Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat is het maximale wat er in kan ? (snelheid en grote)

Er zit nu een Western Digital Blue 250GB M.2 2280 3D in en werkt goed alleen wil weten
of het nog beter en sneller kan.

Groet,
Gino

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2018 13:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:16:
wat is het maximale wat er in kan ? (snelheid en grote)

Er zit nu een Western Digital Blue 250GB M.2 2280 3D in en werkt goed alleen wil weten
of het nog beter en sneller kan.

Groet,
Gino
grote zal beperkt worden door je portemonee, snelheidsverschil ga je niet merken.
MAW tenzij je ruimtegebrek hebt, niks aan doen

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

M.2 is een connector; daar is al de laatste weken / maanden / jaren zat over geschreven. Zie ook Wikipedia: M.2 Aangezien M.2 al voorbereid is op PCI Express 4.0, kan je maximaal 31.5GB/s oftewel 250Gbit transfers realiseren. Uit mijn hoofd zou de grootste "drive" 16.000 petabytes groot kunnen zijn voordat je tegen de limieten van een modern OS aan gaat lopen qua allocatie op GPT-niveau.

Goed, voldoende info over de daadwerkelijke standaarden; je zal met de controller in je laptop amper sneller kunnen dan SATA-600 dus in dat geval is het allermooiste/snelste wat je kan vinden een 850 EVO. Zonde van je geld (als je sneller wil); qua maximale grootte heb ik het antwoord hierboven al gegeven :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok dank u

dus kwa volume schiet ik er niet veel mee op.

over wikipedia , al die technische termen heb ik mij nooit in verdiept , hier een vraag stellen is makkelijker want jullie weten absoluut meer dan ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Hangt van je moederbord af. Als je een Nvme m2 hebt kan het sneller. (niet dat je het gaat merken)

[ Voor 3% gewijzigd door pjot1 op 02-04-2018 10:27 ]

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:24

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

@Verwijderd Tuurlijk is het makkelijk om direct maar een vraag neer te leggen, maar zo is dit forum niet bedoeld.

Hier op GoT gaan wij er van uit dat wanneer iemand een vraag stelt, die persoon eerst zelf het een en ander onderzocht heeft en zich op het onderwerp heeft ingelezen. De vraag die jij stelt zou feitelijk zelf makkelijk te beantwoorden moeten zijn door de specificaties van de fabrikant te bekijken die het produkt gemaakt heeft of de specificaties van het betreffende slot, in dit geval de specificaties van een M.2 slot. De fabrikant van het produkt zou eventueel nog beperkingen kunnen opleggen, daarom altijd daar eerst naar informatie zoeken.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.