Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop kiezen.

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

Vraag

• PotatoBagz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 27-11-2021
Hallo ,
Ik zit momenteel nog in school en hierdoor heb ik een laptop nodig zodat mn studie's inorde zijn. Niet dat ik veel ga doen voor school maar ik wil graag dat mijn laptop games aan kan en dat het middelmatig-goed kan renderen. Je moet zeker niet opletten als mijn computer handig is voor school , als het games aan kan , kan het ook school dingen aan. Ik wil ook graag 8GB-12GB ram en prijs 600-900 euro. Dit is het eigenlijk , maar wat ook belangrijk is dat je hier in België echt fckng veel doanekosten moet betalen voor dingen van meer dan 22 euro , ik weet het niet hoe het in Nederland zit. Als je meer wilt weten : https://thomas.vanhoutte.be/tools/customs/nl/ .
Succes. :)

Alle reacties

Verwijderd

Ja en? Zelden zo'n slechte topicstart gelezen. 8)7

• Axelreno
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 09:28
1 april 😁

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@PotatoBagz douane alleen voor stuff van buiten de EU!

Veel scholen alsmede grote hardware-boeren (zoals Dell en HP etc) kennen studentenkorting tot wel 50% op bepaalde laptops.

Zoek het even zelf uit wat wel/niet kan qua kosten in België; en anders pak je de trein naar Eindhoven, koopt een laptop en treint weer terug.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• PotatoBagz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 27-11-2021
@Musicmasters jammer maat , maar je bent zo fkn nutteloos als je niet goed kan lezen doe ff dan geen moeite.

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 12:14
PotatoBagz schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:04:
@Musicmasters jammer maat , maar je bent zo fkn nutteloos als je niet goed kan lezen doe ff dan geen moeite.
Het enige wat “fucking nutteloos” is, is jouw beginpost. Totaal geen eigen inzet en je geeft totaal geen informatie.

Heb je de post van @dion_b op je vorige topic wel gelezen? Zo niet, dan zou ik dat toch even doen - en je toon matigen naar de mensen die op je reageren om je te helpen
dion_b in "Is er een manier om mijn GPU te uppen ?(laptop)"

Edit: en je kan op best even inhoudelijk reageren op de wedervragen die je krijgt. Waarom vind je de douanekosten relevant? Je wil toch geen laptop rechstreeks uit de US importeren, of wel? En wat heb je al op het oog? Er is net een Best buy guide uitgebracht op de frontpage van Tweakers

[ Voor 29% gewijzigd door nino_070 op 02-04-2018 01:19 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@PotatoBagz : als we gaan schelden is het snel voorbij. En zoals hierboven aangegeven: lees de post van dion_b nog eens goed door.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.