Windows of Apple laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanneM
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-11-2020
Ik heb een krachtige windows pc om mijn foto's mee te bewerken. Ik wil nu ook een laptop kopen en twijfel of ik een windows of Apple moet aanschaffen. Ik ben ook van plan om films te editen en hoor veel goede verhalen over Apple.

Ik ben erg benieuwd wat hier de ervaringen zijn van mensen die wellicht een pc en een apple gebruiken. Denk hierbij aan externe schijven die ik zowel op Windows en Apple zou willen gebruiken. Hetzelde geldt dan ook voor verschillende Adobe programma's.

Als het combineren van Windows en Apple een slecht idee is, wat is dan een goede Windows laptop? Na een kort onderzoek ben ik zelf op Asus VivoBook Pro 15 N580VD-FJ285T gekomen. Veel game laptops lijken ook goed, maar zien er onprofessioneel uit voor mijn werk.

Budget is tussen 1300 en 2100 euro.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:15
https://www.bto.eu/
Stel je eigen laptop samen ;) (Windows)

Ik zou niet voor Apple gaan want ivm met budget, want dan moet je met lagere specs werken en dat wil je niet als je films gaat bewerken.
:)

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 09:44
Met het budget dat je aangeeft zit je bij Apple eerder op een 13 inch MacBook pro model.

Ben je opzoek naar iets draagbaars? Of ? Keuze 13 vs 15 inch?
Gezien de beperkte info zou ik eerder een Windows laptop pakken. Prijstechnisch interessanter. Misschien iets van een Dell xps of hp envy?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanneM
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-11-2020
Ik wil zeker wel een 15 inch. Ik wel verder kijken naar een Windows alptop. Misschien wel zelf samenstellen